sobota, 20 września 2014

Jedziemy do McDonald's!

Pamiętacie, jak kiedyś Kasia pisała o zestawach Happy Meal, w których miały się znajdować zabawki Monster High? Otóż, już oficjalnie, w "restauracjach" McDonald's można zakupić owy zestaw z dowolnym przedmiotem z poniższego zdjęcia:


Raczej wszyscy mieliśmy już do czynienia z zabawkami z zestawów Happy Meal: nie są zrobione jakoś perfekcyjnie (chociaż moja figurka Spider-Man'a trzyma się całkiem dobrze ^^), jednak sprawiają radość zarówno tym młodszym, jak i tym starszym (bo kto jeszcze kupuje zestaw Happy Meal w McDonald's, jeśli jest jakaś fajna zabawka? Jaaa! xD).
Korzystając z okazji, pojawiła się również reklama, promująca nowe zabawki.
Link do niej jest tutaj.
No i, aby nie było pusto, gif z filmiku:


Co sądzicie o zabawkach MH? Gdyby były w Polsce, skusilibyście się na nie?


15 komentarzy:

  1. Mam 21 lat i jak były smoki z JWS to pierwsza leciałam do maca ;D
    Jak były by w Polsce to pewnie skusiłąbym się na te okularki Ghoulii ale też zainteresowała mnie ta czaszeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 lat temu podczas premiery jedynki i ostatnio podczas premiery dwójki. U mnie w mieście rozeszły się w 2 tyg.

      Usuń
    2. Ano u nas też były, nawet złapałam się na Szczerbatka xD

      Usuń
    3. Podczas premiery dwójki również były ale się nie załapałam :(

      Usuń
  2. Czemu Lala ma serduszko na obu policzkach? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. Sama wcześniej tego nie zauważyłam.

      Usuń
    2. Rzeczywiście O.o Coś im nie pykło xD

      Usuń
  3. Wybaczcie ale muszę już usunąć tą jakże zabawną konwersację. Wszystko jest już udokumentowane na pamiątkę. Dziękuję za uwagę i dobrą zabawę ;3 Specjalne pozdrowienia dla moich jednorożców, które zjadły znaczki! Rochelle,Jill i Kasia oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah! Zapomniałam wspomnieć, że jeśli ktoś chce ,,odbitki'', niech się zgłosi do mn ;3

      Usuń
    2. A tak, zapomniałam poprosić cię o to na Fb :3 No więc czy moglabys wysłać mi ta, jakże cudowną, konwersację? *^*

      Usuń
    3. aleksa to trochę nie na temat ale mam do ciebie pytanie kiedy zmieniasz wygląd bloga i przepraszam że przerywam rozmowę.

      Usuń
    4. Ależ nie ma sprawy ;3 Jednorożce są z tobą ^^ Aktualnie nie mam bladego pojęcia o nowym wyglądzie, iż to nie moja działka :3 Ja jestem tu jedynie od pisania i drobnych spraw organizacyjnych ^^ < Rochi, podaj mi gmaila, już mogę ci przesłać XD >

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)