wtorek, 9 września 2014

Straszyciółki idą do szkoły!

"Straszyciółki idą do szkoły" to nazwa najnowszej Polskiej reklamy Monster High. Być może widzieliście ją na kanale Nickelodeon. 




Film opublikowała oczywiście Polska strona Monster High na YouTube. Dowiadujemy się, że do 30 września tra również promocja - 2 lalki za 50%! Aby znaleźć taką promocję, trzeba szukać plakatów z regulaminem w sklepach z zabawkami. Oferta dotyczy jedynie lalki, oznaczone specjalnymi naklejkami. Uważam, że taka promocja to świetny, pomysł i być może - sama z niej skorzystam :3 
Co sądzicie o reklamie? Cieszycie się z promocji? 
~Pisała Kasia MH

11 komentarzy:

  1. Co ciekawe, zestawy są już posklejane pudełkami. Tak przynajmniej doniosły mi dwie znajome osóbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ani w kerfie ani w eklerku tak nie ma. Pudełka są obklejone żółtą naklejką i można własnoręcznie dobrać sobie drugą. Nie wiem jak w Realu, muszę się tam wybrać.

      Usuń
    2. Nie wykluczam też tego, że mogłam coś pochrzanić ;3 Ostatnio nie byłam w żadnym zabawkarskim i tylko ze słyszenia wiem o tym sklejaniu pudeł XD

      Usuń
  2. Czy ktoś wie czy ta promocja obowiązuje też Smyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak. Tam ogólnie wymieniono, że przecena jest więc chyba obejmuje większość sklepów. Jak będę przechodzić koło mojego smyka to rzucę okiem, czy tam też jest :P

      Usuń
    2. Dziękuję ^^ Jeśli się okażę że tak , być może wrócę w weekend z dwoma nowymi lalkami :D

      Usuń
    3. Byłam w Smyku , i promocja jest ^^ Skorzystałam z niej :D

      Usuń
  3. Na angielskiej stronie mh wszystkie arty zostały pozamieniane na zdjęcia lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nie dam rady chyba nic pisać, bo pierdzielnę jakąś literówkę czy coś. Nie jestem na siłach, wybaczcie mi.

      Usuń
  4. Ja kupiłam dwupak sióstr Wolf i Frankie PD (którą już mam, ale była przyklejona, więc sprzedaję koleżance) za 85zł *o* Wychodzi 50 na dwupak, a Deen sprzedam, bo chcę ją w innej serii, choć nie jest zła. Okazja jest mega :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)