sobota, 13 września 2014

Mała Draculaura

Pamiętacie jeszcze Draculaurę, którą mogliśmy oglądać na SDCC2014?
Pojawiło się parę jej zdjęć, gdzie możemy obejrzeć ją w pudełku od każdej strony:
 
Pudełko jest naprawdę fajne, sama Lala również mi się podoba. 
Mam nadzieję, że powstanie więcej takich figurek :)
Niestety jestem trochę zawiedziona, że odeszli od pierwotnej wersji, bo moim zdaniem była odrobinę lepsza:
 
Chodzi mi tu głównie o pozę.
 Do tego uśmiech tej drugiej Draculaury jest trochę szerszy, bardziej zadziorny.
Zmienił się również układ pasemek na grzywce. Osobiście czekam na małą Cleo i Frankie ^^

Podoba wam się ta figurka? Kogo chcielibyście zobaczyć jeszcze w małej wersji?


4 komentarze:

  1. Zgadzam się, wg mnie również była lepsza pierwotna wersjs D;

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nowa jest lepsza, ale dałabym jej
    grzywkę tej starej. Do tego ten art, taki... taki kałaji. *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba nowa poza :3 W ogóle tych figurek powinno być więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka sweetaśna <3. Chyba znajdzie się na mojej półeczce ;-).

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)