poniedziałek, 1 września 2014

Specjalna Inner Monster rozpakowana!

Witajcie w tym jakże dla uczniów ważnym dniu! Mam nadzieję, że wszystko w nowych szkołach wam odpowiada i dostaliście się do takiej klasy, która wam pasuje. Tym, którzy nie zmienili otoczenia w tym roku szkolnym, życzę zgodności z pozostałymi koleżankami i kolegami z klasy.
Ehh... wiem, że mówienie o szkole mocno was drażni, mnie osobiście też, dlatego daruję sobie dłuższy wstęp ;) Przejdźmy do rzeczy. Duży zestaw IM ma już swojego właściciela. Pokazywałyśmy wam już zdjęcia promocyjne tej Innerki oraz jak wygląda, kiedy jest jeszcze w pudełku.
Jednak jak prezentuje się po wyjęciu z opakowania?:

 
 
 
 
 
 
 
 

Muszę przyznać, że ten zestaw jest naprawdę świetny. Najbardziej podobają mi się wymienne twarze. Jest wszystko co potrzeba do okazywania emocji: smutna, radosna, zdziwiona, które są ozdobione ciekawymi makijażami. Deluxe pack ma też dwie części szkieletu w różnych kolorach. Nawet nakładki są w parach, w tym jedna przeźroczysta. Jedynie z ubraniami się trochę nie popisali. Żaden ciuch nie spodobał mi się. Oczy lalki są również ładnie zrobione. Nie są udziwnione, a jednocześnie mają w sobie tą ,,magię'' :)
IM na 3 zdjęciu wygląda mi na Gigi Grant,ale może to kwestia kolorystyki lub pozy...

Podoba wam się ten zestaw? Lubicie IM?


6 komentarzy:

  1. Bardzo nie podobają mi się te lalki :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co oni robią z Mh te 'lalki' to tragedia ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam lalki monster high ,,upiorne połączenie '' w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak ona mi się podoba. *o* Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za IN, ale ten zestaw mnie oczarował *o*. Jeśli będzie w Polsce może się na niego skuszę. Ja też widziałam FF w Polsce. Carrefour (nie wiem nigdy jak to napisać) :-). Niestety mama zabroniła mi kupić Aveę ;_;. Gratuluję szczęściarzom, którzy mogą ją posiadać.

    Sweet Dtaculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)