czwartek, 18 września 2014

Chibi!

Kto oczekiwał wszystkich upiorek w wersji Chibi? Osobiście ja <3
Otóż w internecie zaczęło krążyć takie oto zdjęcie:
 
Więcej małych upiorek! Wszystkie są do bólu słodkie. Najbardziej spodobała mi się Frankie.
Ma typową dla siebie pozę, ładnie zrobioną twarz i pasemka. Druga w moim notowaniu jest Cleo. Na bardzo dobrze zrobiony strój, do tego jak patrzy tymi cukierkowymi oczami <3 Trzecie miejsce zajmuje u mnie Clawdeen. Jej włosy są naprawdę ciekawe. Do tego, nawet w małej wersji wygląda dziko i odważnie.
Za podium znalazła się Draculaura, którą mogliśmy już wcześniej oglądać. Jej poza jest świetna!
Przedostatnie miejsce zajęła Ghoulia. Podoba mi się bardzo, jednak te okulary są trochę za grube, jakoś tak sztucznie przyklejone. To jedyne, co mi w niej nie pod pasowało. Ostatnia jest Lagoona.
Jakoś jej twarz jest taka dziwna. Do tego jej włosy są na głowie zbyt puszyste, co daje wrażenie głowy bobasa... Jakoś takie mam odczucia. Z tyłu możemy dojrzeć Draculaurę i Frankie w pudełku. 

Podobają wam się te figurki? Która najbardziej?


4 komentarze:

  1. aleksa mam do ciebie pytanie może to trochę nie na temat ale czy widziałaś jak zmieniło się Star Sue nie jest po angielsku i nie ma ubieranek MH no i zapowiedzi odpisz jeśli masz czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu nie ogarniam SS. Na Facebooku to ja jeszcze powiadomienia miałam o ubierankach, jak to usunęli to się zgubiłam. Ubieranki SS są takie jak były, strona też, tylko widocznie nie dodają ubieranek MH.

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się Clawdeen :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... Deenie jest cudowna *.*

      Sweet Draculaura

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)