środa, 3 września 2014

Jak się bawić?

Wczoraj mogliście przeczytać o głosowaniu na postać, która w najbliższym czasie zyska swoją lalkę.
Z tej okazji, na Instagramie twórcy MH zagościł taki oto plakat:
 
Do tego, podano już link, gdzie można głosować na te postacie. Aby oddać głos, kliknijcie w ten link ;)
Tak, jak zapowiedziałam, tak zrobiłam - wybrałam Gory. Na tą chwilę wygrywa Rider, ale przy tym okazało się, że chłopak nazywa się zupełnie inaczej, to widocznie tylko przezwisko, bo pod nim jest napisane -Finnegan Wake. Moim zdaniem to imię kompletnie mi do niego nie pasuje. Ciężkie do zapamiętania, a np. Draculaura nie ma nazwiska i (nie)żyje :P Na szarym końcu została Quill Talyntino, która okazała się córką Harpii (wreszcie mi pasuje jej rodzic xD). Zaszczytne drugie miejsce zajmuje Gory. W sumie i wampirzyca i syn syreny mi się podobają i będę się cieszyć, jeśli któreś z nich będzie miało lalkę, jednak upiorkę z tego duetu zdecydowanie bardziej lubię. Córka Harpii kompletnie nie przypadła mi do gustu.

Przejdźmy dalej. Nie tylko to pokazano. Ujawniono także filmik promujący to wydarzenie:

Uwielbiam takie metody głosowania, jednak coś czuję, że tak jak na balu - wszystko jest już zaplanowane i głosy ułożą się tak, jak oni będą chcieli. Ponieważ chłopak teraz prowadzi, sądzę, że wygra Gory, bo zazwyczaj potwory, które przodują nad wszystkimi na początku, nie wygrywają.

Jednak to nie koniec. Nadal nie uzyskaliście odpowiedzi ,,Jak się bawić?''. W temacie chodzi o to, że na YT udostępniono takie oto filmiki. Na jednym, twórca Monster High i jego asystent pokazują jak złożyć katakumby >>LINK<<, a na drugim możemy zobaczyć jak można ,,uratować Frankie'' >>LINK<<.

Podoba wam się to głosowanie? Co sądzicie o playset'cie Frankie i katakumbach?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)