wtorek, 16 września 2014

Więcej z FF!

Film się zbliża nieubłaganie! Pojawiło się więcej obrazków z Freaky Fusion!
Mają one w sobie trochę ciekawostek i wnoszą trochę do fabuły.

Frankie naprawdę bardzo podoba mi się w tej serii. 
Ślicznie jej w niebieskim makijażu i żółto-niebieskich włosach. 
Jak widzimy znajduje się prawdopodobnie w katakumbach.

 
Ghoulia? Co z tobą? O.o Wydaję mi się, że została ona przeniesiona do 
czasów kamienia łupanego i w takim przebraniu wróciła. Chociaż mogą być to tylko niewinne wygłupy.

 
To, jak i pierwsze zdjęcie należy chyba do opowieści 
Frankie, która wyjaśnia sytuację, tak jak w 13 Życzeń. 
Niepokoi mnie tylko ta książka, ponieważ wymienia wszystkie dotychczasowe filmy.
Jakby nie miało być następnych. Może być to też księga pamiątkowa klasy.

 
Dzika Ghoulia atakuje... dinozaura?! Dobra, kompletnie się w tym pogubiłam...
Mam nadzieję, że w filmie będzie to wytłumaczone, bo naprawdę nie mam pojęcia co się tu dzieje.

 
Neighthan dzięki swoim mocom robi... coś. No właśnie. Upiór ma na sobie rękawice, więc sądzę, że uczestniczy w naprawieniu maszyny, która wymieszała upiorki.

 
Monster High Universe mieszało również Gigi do różnych fuzji. Jak widzimy, ona też wystąpi w filmie!
Mam nadzieję, że dostanie jakąś rolę do odegrania, bo naprawdę darzę ją sympatią ;)

 
Frankie wygląda tu trochę przerażająco. Nie wiem, co się z nią dzieje, ale za nią są Cleo i Toralei.
Może być to równie dobrze kadr z początku, jak i z końca filmu.

 
Clawvenus. Scena, w której prawdopodobnie pali się szkoła. 
Przynajmniej tak wnioskuję ze światła po prawej stronie.
Hmm, co tu robić? Może zacząć gasić ten pożar? >.<

Ghoulia jest tu bardzo ładna. 
Ogólnie, w lokach jej naprawdę uroczo. Nawet takich lekkich ;)

To by było na tyle. Ciekawość każe mi czekać na ten film. 
Chciałabym się dowiedzieć o co chodzi z Gigi i Howleen, którą można zobaczyć na 4 zdjęciu.

Podobają wam się te kadry? Czekacie na FF?



4 komentarze:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)