sobota, 6 września 2014

Nowe znaki towarowe!

W internecie pojawił się taki oto obrazek, przedstawiający nowe znaki towarowe dla Monster High i Ever After High. 


Pierwszy znak to raczej w 100 % będzie nowa serią Monster High, ze względu na samą nazwę "GHOUL FAIR". W skłam wchodzić będą lalki, akcesoria i mebelki.

Następnie mamy Finnegan Wake czyli Rider. Bardzo ciekawi mnie, jak będzie wyglądać jego lalka. 

Kolejną (jak mi się wydaje) serią jest "FIRST CHAPTER" co dosłownie znaczy "PIERWSZY ROZDZIAŁ". Nie jestem pewna, czy seria może należeć do MH, czy do EAH, ale raczej do EAH. 

Kolejna seria to "SUGAR COATED" co oznacza "Oblepiony cukrem" , bądź "Pokryty cukrem". Te dwie wersje wydawały mi się najbardziej prawdopodobne. Pierwsze co, to skojarzyło mi się z serią Sweet Screams. Ciekawe do kogo będzie ona należeć. 

Kolejną serią, mogącą należeć do MH, jest "FASHIONABLY FLORAL" co dosłownie oznacza "MODNIE KWIATOWY" więc pierwszym moim skojarzeniem była Venus.

No i seria, która na pewno należy do MH czyli "LOVE IN SCARIS". Była ona już wcześniej zapowiadana, 

I ostatnia, czyli Gory Fangtel, którą uwielbiam i bardzo cieszę się, że będę mieć okazję do kupna tej lalki :)

To tyle ze znaków targowych. 
Co sądzicie o nowych seriach? Jak je sobie wyobrażacie?
~Pisała Kasia MH

Za info dziękuję Aleksa.De.Nile0707 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)