poniedziałek, 15 września 2014

Wznowiona seria DOTD na sklepowych półkach!

Pojawiły się zdjęcia wznowionej Cleo, Frankie i Lagoony DOTD już na sklepowych półkach, co dodatkowo potwierdza, że nie jest to robota fana :)







Bardzo cieszy mnie, że lalki zostały wznowione, bo bardzo podoba mi się Cleo. Ogólnie, fajnie, że
wracają do dawnych serii. Najbardziej zależało by mi na serii School's Out. Może kiedyś się doczekam :)
Co sądzicie o wznowieniu tej serii? Kupicie którąś z tych lalek?
~Pisała Kasia MH



8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to bardzo głupi pomysł. Nie będzie można się pochwalić, że ma się lalkę z bardzo wczesnego wydania. Tak jak zrobili z basicami, ale to dało się jeszcze jakoś przełknąć, bo jednak to podstawowa wersja, która jest w odcinkach i filmach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandro pomysl o osobach ktore w wczesnych czasach Mh nie wiedzialy w ogole co to jest . Troche to egoistyczne .Nie wszyscy maja tyle pieniedzy by kupowac duza ilosc lalek w odpowiednim czasie .Pomysl tez o osobach u ktorych w sklepie nie ma takich lalek a na allegro byly tylko nie ktore ,Nie moga tez kupowac na ebayu . Po prostu do szansa dla nowszych fanow.

      Sorry za tyle bledow.


      Snowy Winter ( daughuter of the winter )

      Usuń
    2. Sandro, ja tam cię popieram :)

      Usuń
  2. Mi by najbardziej zależało na wznowieniu lalek ,,Ucieczka ze Skalnej Czaszki'',ale tym razem z Cleo i Clawdeen np. w 2 packu lub osobno, a nie w tak wielkim zestawie XD O i oczywiście czekam na Lalę DOTD ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lagoona bedzie moja :D


    Snowy Winter ( daughter of the winter )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na Schools Out , bo chcę kupić Clawda i Draculaurę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cleo będzie moja ♥!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cleo będzie moja ♥!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)