czwartek, 8 września 2016

Reklama Ghoul-to-bat Transformation Draculaura i Stop Motion Ghostbusters Frankie Stein

Niedawno na kanale Monster High pojawiła się reklama Goul-to-bat Draculaury i filmik Stop Motion z Ghoustbusters Frankie Stein.   


Kiedy zobaczyłem tą reklamę, aż mnie złapało za serce, na całe szczęście okazało się, że mimo tego całego rebootu pozostawili stary typ reklam, tzn. tą samą melodię z rymowaną piosenką i mroczny styl. Wydaje mi się, że dobrze wykonali robotę, ponieważ lalka naprawdę wydała mi się bardziej atrakcyjna, a może to tylko przez ten sentyment do starych reklam lalek Monster High? W każdym razie reklama naprawdę wyszła im na plus.


Przy Draculaurze się pozachwycałem, a na Frankie jestem zawiedziony. Po Stop Motion które mogliśmy zobaczyć w Ghouls for the Summer liczyłem na coś o niebo lepszego. Filmik ten pokazuje jak Frankie poluje na ducha, miał mieć charakter 'komediowy" jednak wszystko zostało zniszczone przez bardzo mało płynną animację po klatkową. Po prostu się nie przyłożyli, a szkoda.

Co myślicie o reklamie i Stop Motion? Zamierzacie kupić Draculaure?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)