niedziela, 11 września 2016

Nowe Mega Bloks!

Jeśli chodzi o zestawy Mega Bloks, ostatnio nie mieliśmy z nimi do czynienia. Czas nadrobić zaległości, gdyż pojawiły się zdjęcia nowych, klockowych upiorek oraz zestawu Draculaury. Do klockowego świata dołączyła Ari, Nefera oraz Abbey, a Lagoona, Clawdeen i Twyla dorobiły się nowych odsłon:
Szczerze mówiąc, Clawdeen w zestawach Mega Bloks jest bardzo podobna do siebie i ciężko mi na tym etapie rozróżnić, która jest jej nową odsłoną, gdyż każda wygląda mi na taką, którą już gdzieś widziałam. Lagoona ma fryzurę z zestawu z Cleo (Graveyard Garden Party), więc również wydaje mi się znajoma. Co do Ari, nie podoba mi się, że nagle zrobili z niej główną postać, a przykładowo taką Abbey wprowadzali stopniowo do fabuły. Mimo wszystko, figurka jest całkiem ładna...

Była mowa już o Abbey, więc czas przejść do następnej trójki. O ile panny Bominable się spodziewałam, to Nefera jest dla mnie dość dużym zaskoczeniem. Nie sądziłam, że zrobią jej klockową wersję. Twyla natomiast zyskała już drugą odsłonę Mega Bloks. Muszę przyznać, że wszystkie trzy przypadły mi do gustu.

Na sam koniec zostawiłam playset - Draculaura's Picture Day, którego fotografie widzicie poniżej:




W sumie fajnie, że ciągle powstają nowe zestawy. Studio fotograficzne to coś nowego, jednak to, że dorzucono do zestawu Draculaurę, to już chyba mała złośliwość ze strony twórców :P W każdym razie, zestaw wygląda w porządku. Ma w zanadrzu parę drobnych ''bajerów'' oraz dodatkowe ubranka dla wampirzycy i prezentuje się przyzwoicie.

Podoba się wam ten zestaw? Co o sądzicie o klockowych upiorkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)