środa, 28 września 2016

Clawdeen i Frankie Electrified (?) + poznaj straszyciółki

Niedawno odbyła się polska premiera ''Welcome to Monster High'', jednak twórcy nie zrezygnowali z dodawania urywków filmu na You Tube. Tutaj możecie obejrzeć wideo ''Poznaj Straszyciółki'', który był kiedyś dostępny po angielsku. Mimo wszystko, wolałabym w tym wpisie skupić się na kolejnej projekcji - ''Electrified''. Otóż już w tym poście pokazywałam wam prototypy oraz część lalek z tej serii. W playerze poniżej możemy zobaczyć lalkowe wersje Clawdeen i Frankie!:
 
Niestety, nie pokazano ich opakowań. Cieszę się jednak z tego, że pokazali nowe lalki z tego filmu. Przyznaję, że odrobinę się na nich zawiodłam, a szczególnie na wilkołaczce, gdyż ozdobę do włosów zamieniono u niej na kolczyk, co nie daje już takiego efektu, jak widzieliśmy na arcie. Nie wiem też, czy to kwestia światła, ale nie zgadza mi się jej makijaż... 
Frankie podoba mi się zdecydowanie bardziej. Ma ładniejszy krój sukienki, aczkolwiek wydaje mi się, że ograbiono ją z narzutki z błyskawicami (co utwierdza mnie w przekonaniu, że mogą być to jedynie prototypy). Dodatkowo, ma o wiele za długie włosy, sugerując się artem.

Podobają wam się nowe lalki Clawdeen i Frankie? Co sądzicie o serii Electrified?

2 komentarze:

  1. Szczeze najbardziej z całej tej seri podoba mi się najbardziej Twyla i Frankie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Beznadziejne mają te kiece, o fryzurach to aż szkoda gadać.. Mam nadzieje, że film chociaż będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)