poniedziałek, 19 września 2016

Lalki Emoji + nowe głowy do stylizacji + nowe pluszaki

Pamiętacie lalki z serii Emoji? Mogliście zobaczyć je m.in. w tym wpisie. Dlaczego do nich wracam? Ponieważ pojawiły się ich kolejne zdjęcia promocyjne - w pudełkach oraz bez. Możecie je zobaczyć poniżej:
Cóż, muszę przyznać, że te fotografie są o wiele lepsze od poprzednich. Widać, że bardziej się do nich przyłożyli. Lalki prezentują się lepiej, ale nie zmienia to faktu, że są koszmarne - brak artykulacji rąk, nóg... Tragedia. Myślę, że najładniej wyszła tutaj Lagoona, ale wiadomo, że nie będzie miała już takich ładnych loków po wyjęciu z pudełka. To samo tyczy się Clawdeen. Frankie i Draculaura kompletnie nie przypadły mi do gustu. Do tego zawiodłam się na okularach panny Stein, bo myślałam wcześniej, że to gogle ;-; 

Zostawiając już temat lalek Emoji, przejdźmy do czegoś większego, a mianowicie do głów do stylizacji. Pojawiły się dwa nowe modele, które możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej:

O wiele bardziej spodobała mi się różowa głowa. Wydaje mi się, że prezentuje się lepiej przez chociażby dobór kolorów. Niemniej jednak, uważam, że tworzenie nowych głów jest odrobinę bezsensowne, bo już jest parę zestawów do tego i są niemal identyczne... 

Na sam koniec zostawiłam limitowane pluszaki od Itty Bitty, które można znaleźć w zagranicznych Hallmark'ach. Dostępne są tylko dwie upiorki, Frankie i Draculaura:
 
Cóż, pluszaczki są słodkie - przypominają mi postacie z ''Pora na przygodę!''. Moim zdaniem takie przytulanki to całkiem niezłe rozwiązanie dla młodszych fanów. Prezentują się dobrze. Jestem jedynie ciekawa, czy stworzą kiedyś pluszaki nowych wersji Frankie i Draculaury po reboot'cie.

Podobają wam się nowe pluszaki? Co sądzicie o lalkach Emoji?
Lubicie głowy do stylizacji?

1 komentarz:

  1. gdyby uszata i lagunka były
    w sklepie po 15-20zł - nie
    wykluczam Ich nabycia - pomimo
    osłabiającej drętwoty tych ciał

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)