piątek, 9 września 2016

Lagoona, Cleo i Clawdeen First Day of School

Już w tym poście zwracałam uwagę na to, że wśród zdjęć promocyjnych zabrakło jednej upiorki, a konkretniej Lagoony. W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać wam jej fotografie, które możecie zobaczyć poniżej. Dodatkowo, pojawiło się także więcej obrazków z Cleo i Clawdeen. Zacznijmy jednak od panny Blue:


Zauważyłam, że ta postać spodobała mi się dopiero po reboot'cie. Zmiany w Lagoonie nie były takie drastyczne, a strój nie jest najgorszy. Podoba mi się to, że wciąż można nałożyć na jej głowę kaptur. Do gustu nie przypadły mi niestety jej buty - oddajcie jej klapki, proszę ;-; Wydaje mi się, że upiorka wygląda teraz bardziej sportowo, niż plażowo. Szczególnie przez torebkę, którą posiada.


Gdyby nie ciałka, byłabym bardzo zadowolona z odświeżonej garderoby straszyciółek. Biżuteria Cleo bardzo przypadła mi do gustu i to samo tyczy się jej stroju. Wszystko tworzy spójną całość i wygląda całkiem nieźle.  Powoli zaczynam się nawet przyzwyczajać do jej nowej twarzy. Jedynie nie mogę darować tych bandaży odlanych z ciałem...


To samo mogłabym powiedzieć o wilkołaczce. Strój jest w porządku, chociaż niespecjalnie podobają mi się te jej luźne spodnie. O ile też twarze Cleo i Lagoony nie są takie złe, to do Clawdeen dalej nie mogę się przekonać. Jej buzia straciła ''pazur''. W jasnym makijażu wyglądała i będzie wyglądać źle. Do tego futro w odlewie to jakaś pomyłka...

Podobają wam się te lalki? Co sądzicie o ich zdjęciach promocyjnych?

1 komentarz:

  1. Czy tylko mnie zastanawia, dlaczego na jednym ze zdjęć bluzka Lagoony jest inna niż na pozostałych?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)