czwartek, 5 maja 2016

Zmiana w anatomii straszyciółek + rozpakowane cheerleaderki

W poprzednim poście Yuu pokazywała wam niskobudżetową, rozpakowaną Cleo w towarzystwie Frankie z Basic Core Dolls. Mój post również będzie zawierał tego typu lalki, aczkolwiek będą to już upiorki z tego wpisu. Nie przedłużając, poniżej znajdziecie ich zdjęcia:
-Frankie


Nigdy nie darzyłam tych lalek sympatią i niestety nie mogę ich chwalić - wszystko mi się w nich nie podoba. Odlane buty razem z nogami, brak artykulacji, bluzka odlana razem z ciałem, spódniczka, która wygląda jakby wycięto ją z papieru... Szkoda słów. Nowe twarze też mi nie przypadły do gustu, ale to zapewne też wiecie. Cieszę się z tego, że ktoś zrobił zbliżenie, bo teraz widzę, jak te buzie są okropnie wykonane - farba nie trzyma się krawędzi, a rzęsy nie pokrywają się z dolną częścią oka (tak w ogóle - kto widział takie wykropkowane rzęsy? O.o).

-Draculaura


Draculaura ma te same problemy. Oczy i usta wyglądają jakby zostały nadrukowane na buzię i nie trzymają się krawędzi - jakby je rozpłynięto, dziwnie komputerowe.... Według mnie, najgorzej wygląda to serduszko na jej policzku. Nie wspomnę tu już o garderobie (której tu właściwie nie ma - są same odlewy + spódnica -.-).

+

Już parę osób zauważyło to, że zmieniła się anatomia straszyciółek. Reboot nie objął tylko twarzy i animacji, ale i całe ciała upiorek! Sylwetki lalek Monster High mają teraz bardziej wyprostowaną postawę. Postacie trzymają głowę prosto, podczas gdy szyja poprzednich wersji miała lekkie zagięcie. Do tego, zmianie uległ także bolec, na którym są usadzone głowy dziewczyn.
Powyżej macie również porównanie starych ciał lalek Monster High, nowych oraz lalki z Ever After High - jak widzicie, te nowsze ciała są zbliżone bardziej do tych EAH'owych. Także bielizna uległa zmianie i Frankie zamiast siateczki ma małe czaszki. Upiorki nie mają także charakterystycznego wcięcia pod biustem (który swoją drogą został chyba osadzony trochę wyżej) oraz wyprostowano im plecy.

Podobają wam się te lalki? Co sądzicie o zmienieniu ciałek lalek?

7 komentarzy:

  1. A tak chwaliłem buźkę Draci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki z serii są fuj! Jednak ich sylwetka... JEST PIĘKNA! Kiedyś lalki wyglądały jakby były na diecie. Tymczasem teraz, są w normalnej postaci. Bo wiadomo kiedyś jadły chipsy pizzę i... i były chude! W końcu coś zmieniono! A z szyją Dobrze zmienili nawet to zauważyłam sama ja... dlaczego? Bo moja ciocia i wujek są w Anglii i kupili mi lalkę Frankie Cheerleading Dolls i naprawdę, jakaś taka była różnica w szyi.
    Ari

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria jest do kitu i nawet niewielka zmiana ciałek laleczek dla dzieci nic nie zmieni:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadziejne lalki :/ Mam dzis biwak klasowy, śpimy w klasie, oglądamy filmy, gramy w pilke na sali gimnastycznej zamawiamy jedzenke gonimy sie po ciemku, Aleksa chcialbys taki biwak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jeszcze się w szkole nasiedzę, dodatkowych godzin w niej bym raczej nie zdzierżyła, chociaż... nie powiem, że brzmi nieźle. Może by mi się spodobało. Sama nwm.

      Usuń
  5. Te nowe MH to jakiś koszmar! i uważam że 99% ludzi nie będą lubili tych lalek

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no masakra. Boję się tej EAHowizacji w lalkach MH przede wszystkim, dlatego że te lelki z EAH mają strasznie wielkie głowy i daleko osadzone oczy. Wyglądają obrzydliwie.Nie chcę by to dopadło nasze monsterki. faktycznie wcześniej laki były takie chude i trochę krzywe, ale to je wyróżniało od innych i to właśnie było wspaniałe. Każda lalka się różniła w zależności od postaci w przeciwieństwie do EAH i Barbie gdzie wszystkie ciała odlewano tak samo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)