czwartek, 12 maja 2016

Nowe lalki na tegorocznym SDCC!

tym wpisie mogliście zobaczyć zapowiedź nowej lalki, która ma być przedstawiona na San Diego Comic-Con 2016. Okazuje się, że nie będzie to jedyna, specjalna rzecz, która będzie do zdobycia na tej wyjątkowej wystawie. Tym razem Monster High zrobiło nam niespodziankę i wydało 2-pack Robeccy i jej taty!:

Jestem niezwykle zaskoczona obecnością ojca upiorki! Hexiciah prezentuje się świetnie i wygląda, jak jego filmowy odpowiednik. Bardzo się cieszę z tego, że została zrobiona jego lalka, gdyż jest to pierwszy upiorny rodzic, który został uwieczniony w lalkowej wersji! Co do Robeccy, nie podoba mi się to, że tak mocno połyskuje. Ciekawe jest tutaj to, że jej strój jest z filmu ''Frights, Camera, Action!''. Moim zdaniem wygląda całkiem nieźle. Podoba mi się jej sukienka i dodatki, aczkolwiek przeszkadza mi ta jej nowa skóra...

Wracając do drugiej lalki, która ma być inspirowana filmem ''Ghostbusters'' - jutro prawdopodobnie zostanie dodana nowa zapowiedź. Na razie pojawiła się jeszcze jedna oficjalna (po prawej) i nieoficjalna fotografia (po lewej):

Nie wiem, jak wy, ale moim zdaniem ta lalka to nowa odsłona Frankie. Na nieoficjalnym obrazku dobrze to widać (chociaż lalka w ostateczności może wyglądać inaczej). Na drugim zdjęciu niewiele nam pokazali. No cóż, nie sądzę, aby upiorka mi się spodobała, bo jakoś nie gustuję w kombinezonach, a samego filmu nie oglądałam. Poza tym, nie bardzo rozumiem sens tego, aby uczennica upiornego liceum przebierała się za pogromcę duchów...

Podoba wam się tata Robeccy? Co sądzicie o stroju robotki w ekskluzywnym 2-pack'u?
Czekacie na kolejną zapowiedź lalki ''Pogromcy Duchów''?

7 komentarzy:

  1. Frankie...yh... to mi zepsułaś humor, a już myślałem, że będzie nowa postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nieoficjalne zdjęcie ;p

      Usuń
    2. Przyjrzałem się jeszcze raz temu zasmarkanemu zdjęciu. I ta Frankie ma inny kolor spodni.

      Usuń
  2. Yyyyy... Robecca nie wiem niyby ładna ale , ta skóra nie wiem .Tata zaś jest genialny , najlepij odwzorowana lalka bądź lalek

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym kiedyś zdobyć ten dwupack! <3 Mi też przeszkadza ta skóra, pewnie gdybym kiedyś ich kupił popsikałbym ją całą matowym przezroczystym sprayem czy coś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz trzeba czekać na więcej postaci. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z ojcem Robci - cudowny. Wykonanie - idealne. Nie kupowałam lalek od miesięcy, ale chyba w końcu się na jakąś zdecyduję. Myślę, że na taką z MH ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)