poniedziałek, 30 maja 2016

Więcej fragmentów z WtMH oraz kolejna zapowiedź TLM!

tym poście pokazywałam wam fragment filmu z Moanicą. Teraz okazuje się, że jest ich więcej. Dodatkowo, niedawno pojawiła się kolejna zapowiedź następnej projekcji - The Lost Movie.

Pozostając w klimatach filmowych, zacznijmy od fragmentu z Draculaurą:
  
Cóż, niestety nadal nie jestem przekonana, co do nowej animacji. Wydaje mi się, że Draculaura nadmiernie teraz gestykuluje i robi dziwne miny. Nie podoba mi się to i raczej nie będzie podobać. 

No cóż, przejdźmy teraz do fragmentu z wampirką, jej tatą i... Frankie!:

Pragnę zauważyć, że zmieniono aktorkę, która podkłada głos Frankie. Teraz brzmi ona trochę dziecinniej, aczkolwiek nie widzę aż tak dużej różnicy i nie przeszkadza mi to tak bardzo, jak jej twarz. Frankie chyba ucierpiała najbardziej na zmianie animacji. Polskojęzyczna upiorka zapewne będzie brzmieć tak samo, także nie przejmuję się tym zbytnio.

Przyszedł czas na sprawę związaną z następnym filmem. Poniżej znajdziecie zapowiedź filmu The Lost Movie:
Pozytywny akcent na koniec wpisu, gdyż zapowiedź bardzo mnie zaciekawiła. Chciałabym obejrzeć ten film - wydaje się intrygujący. Mam tylko nadzieję, że nie będą dawać więcej tych rysunkowych wersji upiorek, gdyż po prostu nie chcę sobie ''spoilerować''. Wolałabym mieć niespodziankę, a wychodzi na to, że jeśli dalej będą tak wypuszczać filmik po filmiku - do czasu premiery zdążymy poznać już całą fabułę i znać większość dialogów...

Podobają wam się te urywki filmu WtMH? Co sądzicie o kolejnej zapowiedzi The Lost Movie?

5 komentarzy:

  1. W jednym fragmencie w TLM któraś z upiorek powiedziała Abrakadabra czy Avada Kedavra?
    AnonimowyNietoperz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretnie tak mniej więcej 01:39, słowa Clawdeen.
      AnonimowyNietoperz

      Usuń
  2. Miałem nadzieje, że nie wstawisz tu tego badziewia.
    Co do fragmentów z WTMH to film a kiczowatą fabułę. Widziałem fragment w którym Draculaura, Dracula, Frankie, mama Clawdeen, Clawdeen a także MŁODSI!!! bracia Clawdeen budowali straszyceum...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu Draculaura tak strasznie podkreśla "R" w tym pierwszym klipie? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona taki akcent już miała... Wszystko jest po staremu.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)