niedziela, 8 listopada 2015

Zapakowane Budget Dolls

Podobały wam się lalki Budget Dolls? A może macie już jakąś na oku i chcielibyście ją nabyć? Jeśli tak, mam dla was dobrą wiadomość, ponieważ pojawiły się zdjęcia owych upiorek w pudełkach! Na razie tylko ''podstawowej trójki'', ale jestem pewna, że niedługo pojawi się brakująca Gigi:
 
Niestety, seria ''po najmniejszej linii oporu''. Nie zrobiono nawet nowych artów, a dano te z Original Ghouls. No cóż... Czego się spodziewać po niskobudżetowych lalkach, które nie dostały nawet pełnej artykulacji? Szkoda tylko, że upiorki na artach, a te w pudełkach się dość dużo różnią, patrząc na ich ubiór i fryzury. Mam nadzieję, że będą o połowę tańsze, jak już wylądują na sklepowych półkach.

Podobają wam się te lalki? Co sądzicie o serii Budget Dolls?

5 komentarzy:

  1. Cóż, lalki są tanie i niedopracowane, ale to jedna z niewielu serii, w których podoba mi się Frankie (nie lubię jej). Fryz Clawdeen też jest niezły, al Drackulaura już mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. One nie mają ruszanych : dłoni,kolan i łokci! O.o ;-; Niczym te Barbie ;-; xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... W kolanach się zginają akurat. Co do rąk, niestety się zgadzam.

      Usuń
  3. Ukazały się kolejne lalki z serii budget - Lala, Frankie i Clawdeen.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)