sobota, 14 listopada 2015

Nowe zdjęcia z instagramu - Posea Reef

Ostatnio mieliśmy do czynienia ze zdjęciami Kali. Czas na kolejną upiorkę z morza - pannę Reef! Na oficjalnym instagramie Monster High możemy znaleźć dwie fotografie pokazowe z nią, które zamieszczam poniżej:
Powyższe zdjęcie pozwala nam lepiej przyjrzeć się dołowi postaci. Szczerze mówiąc, zastanawiam się, w jaki sposób się przemieszcza. Jakoś nie umiem sobie wyobrazić, jak ona może chodzić. Do tego, na fotografii widzimy także kawałek rąk - tak jak w przypadku Kala'i - ciało Posea'i wygląda na bardzo dopracowane, co bardzo mnie cieszy!

Całokształt niezbyt przypadł mi do gustu. Kiedy układ posta pozwala mi ''uciąć'' postaci głowę, myślę, że lalka jest genialna - niestety, gdy widzę jej ''nieskalaną żadną myślą'' twarz, mam mieszane uczucia. Bardzo brakuje mi tego, o czym wspomniała Yuu w tym wpisie. Niby drobne różnice, a jednak odbierają lalce urok...

Podoba wam się ta lalka? Co o niej sądzicie?


1 komentarz:

  1. Chodzi? Po co ma chodzić, skoro jest wpół rybą ._. A pływać z takimi elementami nie jest chyba specjalnie trudno

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)