czwartek, 12 listopada 2015

Nowe zdjęcia z instagramu - Kala Mer'ri

Podobają wam się lalki Great Scarrier Reef? Parę postów temu była mowa o Posea'i. W tym wpisie pragnę przedstawić wam fotografie Kala'i. Na oficjalnym instagramie Monster High pojawiły się dwa zdjęcia, przedstawiające ową upiorkę:
Dzięki temu zdjęciu, możemy się bliżej przyjrzeć dłoniom. Jak widzimy, Kala ma wyprofilowane przyssawki na palcach! Budowę rąk ma trochę podobną do Gigi - dużo wgłębień i wybrzuszeń. W każdym razie, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym detalem - znak, że się chociaż trochę do postaci przyłożyli!

Na powyższym zdjęciu ukazano nam Kala'ę w całej okazałości. Muszę przyznać, że jej lalka jest bardzo ciekawa. Jako sama postać, intryguje mnie - oby tak samo było z charakterem tej postaci, gdyż ostatnio brakuje mi kogoś naprawdę wrednego lub chociaż złośliwego w Monster High. Kala mogłaby taka być. Wydaje się z wyglądu trochę zarozumiała oraz sprawia wrażenie, że to ona panuje nad podwodnym światem.

Podoba wam się ta lalka? Co sądzicie o Kala'i?

1 komentarz:

  1. Kala to moja faworytka z GSR:-) natomiast w MH przydałby się ktoś wredny i sprytny, a nie same przyjacielskie i sweet podróbki potworów. Mam nadzieję, że Kala taka właśnie będzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)