niedziela, 22 listopada 2015

Elissabat FTG - zdjęcia promocyjne

Ostatnio wiele postów było poświęconych wielkiej Elissabat. Ten również będzie można do tej grupy zaliczyć, ponieważ pojawiły się jej zdjęcia promocyjne! Szkoda, że tylko cztery, ale cóż... Znajdziecie je poniżej:
Wypowiadałam się już wiele razy na jej temat. Jest obłędna i bardzo mi się podoba! Trochę martwi mnie jednak fakt, że nie widziałam ani jednego zdjęcia, gdzie Elissabat miała zdjęte rękawy od sukienki, co sugeruje mi, że są one przyszyte na stałe. Szkoda, bo dzięki temu, jej lalka Basic może ''odmienić swój styl'' w parę chwil, nawet się nie przebierając ;) W każdym razie, pomimo tego, wampirzycę uważam za najlepszą z serii Frightfully Tall Ghouls!

Podoba wam się ta lalka? Co o niej sądzicie? Chcielibyście ją mieć?

6 komentarzy:

  1. Rękawy są zdejmowane tak jak w jej mniejszej wersji. Jakas osoba wystawiała zdjęcie dużej Elissabat bez bolerka, na jakimś portalu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już lalka Cleo FTG i z tyłu jej pudełka jest pokazana Toralei ❤ Myślę że następna to będzie kotolaczka 👄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)