piątek, 6 listopada 2015

Profil Flary w końcu dostępny

Ponieważ jestem wampirem i o 2 nad ranem postanowiłam sprawdzić czy nie ma jakichś nowinek, dlatego pokażę wam profil kolejnego Monstaura!

Profil Flary Blaze, był dla nas niedostępny przez długi czas, chociaż mogliśmy zobaczyć już jej miniaturkę. W końcu się doczekaliśmy i możemy dowiedzieć się co nieco o ognistej hybrydzie sennego koszmaru i feniksa.
Jej baner niezwykle mi się spodobał. Mattel nie zawsze odnosił pod tym względem sukcesy, tym razem jednak mogę pokusić się o stwierdzenie, że się postarali. Wygląda skromnie, mimo to przyciąga do siebie wzrok widza, I ta wspaniała mina dziewczyny, która spogląda z ogromną pewnością siebie ukazując, że to właśnie ona jest tą najważniejszą.


Lalka postaci swoją urodą nie przyciąga, w arcie natomiast się zakochałam. Jak już wspomniałam, jej mina jest cudowna. Wizerunek Flary trafił w mój gust i konkuruje o pierwsze miejsce z Fawntine.
Na jej charakterze nieco się zawiodłam. Spoglądając na same rysunki, miałam nadzieję, ze będzie osobą pewną siebie, wyniosłą, nawet wręcz egoistyczną. Typowa "królowa", która za wszelką cenę chce być najwspanialsza. Zamiast tego otrzymaliśmy kolejną wspaniałą postać, która jest niezwykle entuzjastyczna i łaknie nowych znajomości, aby poszerzać grono swych przyjaciółek. Czytając rubryczkę "ulubione zajęcia", pierwsza myśl jaka mi się nasunęła to: Pinkie Pie!


Co sądzicie o nowej Monstaurce? Przypadło wam do gustu jej BIO?


3 komentarze:

  1. Naprawdę Pinkie A Yuu Chan zrobisz mi postać bo bardzo ładnie je robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie potrafię rysować cudzych postaci z suchych opisów. Podejmę się rysunku, jeśli stworzyłaś jej wizerunek już na kartce/digitalu i jesteś w 100% pewna kolorystyki ^^

      Usuń
  2. Co za...kolejny towarzyski słodziuch! Ja też myślałam, że będzie taką królową, a teraz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)