wtorek, 18 grudnia 2012

Kalendarz Monster High

Chcielibyście mieć kalendarz z Monster High? Pewnie tak..
W wyszukiwarce tylko obcojęzyczne,słabo.
Oglądając jeden z zagranicznych blogów (bodajże Hiszpański) zauważyłam bardzo fajną okładkę kalendarza. Niestety szukając ją dziś-zaginęła. Ale przejdę do sedna, trochę pokombinowało się na paincie i jest po polsku! :



(uwaga,praca mojego autorstwa,niezalinkowana (ot co dostałam kiedyś za linkowanie ,,burę'' :P) więc proszę, jeśli chcesz wrzucić to gdzieś indziej uszanuj PRAWA AUTORSKIE i napisz kogo to praca ,wedle życzenia- można drukować bez przeszkód )

Gdyby nie mój ,,kochany'' laptop pewnie byłabym już w trakcie robienia miesięcy, no ale niestety - myszka siadła, a mi zostaje tylko dotykowa. Na niej ciężko jest cokolwiek narysować :(

Podoba wam się? Chcielibyście abym zrobiła całość? Piszcie w komentarzach! :)



5 komentarzy:

  1. Extra! Nie mogę się doczekać co nam wymajstrujesz, po tobie można spodziewać się wszystkiego!
    TinkaXXS
    P.S. Jeżeli macie wyniki konkursu, ale nie macie narysowanych postaci, podajcie same wyniki bo ja już dłużej w tym napięciu nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób chociaż dwa miesiące!

    mój podpis:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję anonimki, na szczęście konkurs prawie gotowy :)
    Dypolmy zrobione, 1 i 2 miejsce też. Niestety 3 nie zaczęłam i boję się że może nie zdążę z nim. Planuję jeszcze parę wyróżnień,ale to już bez postaci.

    A co do miesięcy - zaczęłam styczeń,ale z tą myszką jest tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)