niedziela, 23 grudnia 2012

Wyników nadszedł czas!

Witam wszystkich bardzo upiornie w nowym dniu
Jutro Wigilia, a dziś wyniki konkursu, wszystko idzie ku dobrej drodze.
Jak wiecie na naszym blogu zorganizowałam mini-upiokonkurs.
Wiele opisów było przecudownych, ciężko było mi zdecydować które zasługują na zwycięstwo.
Na początku planowałam tylko 3 ,,podiumowe'' miejsca,ale nie mogłam-dlatego też 3 potworki dostają wyróżnienia. Chciałabym wam zdradzić jak oceniałam. Nie zależało mi czy są błędy,czy nie. Od czego jest przecież moja korekta :)
Zależało mi na waszej wodzy fantazji oraz oryginalności.Zdziwił mnie fakt,że zamiast ,,typowych'' potworów wyskoczyliście mi tu z zupełnie innymi :)
Zanudziłam was moją gadaniną? Pewnie tak :P
Dobrze już dodaje, bo jeszcze mi tu zejdziecie z nudów :P

Pierwsze miejsce oczarowało mnie, od samego początku wiedziałam,że będzie ,,złote''.
O kim mówię? Oczywiście o CrazyBoo- i jej Ninie Clever!!! Oto twój dyplom:

Oraz twoja postać:
A tu jej BIO:
(musiałam wymyślić co ona je ponieważ nie podałaś tej informacji, mam nadzieję,że ci się podoba)

Czas na 2-gie miejsce.
Należy ono do córki Driady,Ducha Tegorocznego Bożego Narodzenia i jej twórcy Justcakes
W tym przypadku oryginalność i pomysłowość królowała! Świetnym pomysłem była inspiracja ,,Opowieścią Wigilijną''




3-cie wędruje do komentatorki Mary i jej Czarnoniki. Coś ostatnio ciągnęło mnie by zrobić czarownice. Prawdziwy,100% potwór. Jakoś tak od samego początku wiedziałam ,,jak mniej,więcej'' ją zrobić.

 (przepraszam,że na BIO szpilki są trochę nie widoczne, ale to jedyne tło które mi do twojej postaci odpowiadało + ten sam przypadek co w miejscu 1 - brak ulubionej potrawy)
No i wyróżnienia. Niestety już bez BIO i postaci:


 (Wszystkie oryginały opisów znajdziecie w komentarzach pod tym postem)
Wszystkim uczestnikom upiornie gratuluje! Mam nadzieję,że wam się podobało.
 (mam jeszcze w planach parę innych konkursów, ale ciii :*)


23 komentarze:

  1. Fajnie je zrobiłaś! Szkoda że moje nie wygrała. Gratki zwycięscom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zrobiłaś moją Mary mnie samej lepiej by nie wyszło!
    A, jeszcze jedna notka dla niewtajemniczonych: Driada - duszek, wróżka, który opiekuje się lasem.
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    Justcakes
    PS: Strasznych świąt wszystkim. Dużo lalek pod choinkę, gadżetów od Monter High, wszystko czego marzycie!

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPCIO !!! Czy mogę być współredaktorką bloga ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwycięzcą Aleksa.De.Nile0707 super rysunki trochę żałuje, że nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób kiedyś podobny konkurs!!!
    PLISSS!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wyróżnienie. Gratulacje dla zwycięzców.
    Upiornych Świąt!

    Pozdrawiam, Kimi

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekt za 1 miejsce jest naprawde orginalny!Gratulacje za należne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wygrałam... to nic. W każdym bądz razie ślicznie ci wyszły <3 a poza tym sama też mogę sobie naszkicować postać ^°^ hym... może mogłam dać inną postać? Tg nie wiem. Oby w następnym konkursie mi się powiodło. Buziaki i przezoombie' astycznych świąt bożego narodzenia. Żeby nawiedziły was najbardziej zayebiste ( przepraszam, ale nmg się powstrzymać, by powiedzieć przekleństwo. Xd) upiorki i zostały z wami na długiookres. Pozdro (madzia) ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwycięzcom, szkoda że nie wygrałam, ale to nic. Śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleksa, to skrót od Aleksandra czy inaczej masz na imię, rybciu? ^^ (madzia)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow fajne tło i wogóle cała reszta bloga , taka świąteczna . Ale jednak mam nadzieję że po świętach będzie taka jaka była :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy napiszesz o lalkach tongkou proszę ja je kocham Julisia11

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy (madzia):
    Tak ^.^
    Na wycieczce do Egiptu miejscowi kojarzyli moje imię z Aleksandrią i przyznaję się że podobało mi się to z jaki sposób obsługa hotelowa mnie traktowała po ok.2 dniach witali się ze mną ,,Aleksja'' - heh bardzo mi się to spodobało :P W wymowie ich drażniło mnie ,,j'' więc skracałam to do Aleksy. I tak to już bywa jak coś mi się spodoba -zostało, przydaje się często na w-f (5 Ol, omg) O.O
    Uuu.. troszkę się rozpisałam :P Teraz już historia mej nazwy została odkryta! (werble) :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zrobisz podobny ( lub taki sam )
    To zaskoczę moją wyobraznią i wyglam walkowerem :)

    ( jestem nowa ) SueSue

    OdpowiedzUsuń
  15. znowu pomyłka juleczka11 a nie julisia11

    OdpowiedzUsuń
  16. Rajciu, Aleksa, ogromne dzięki że zrobiłaś mi Czarnonike.

    OdpowiedzUsuń
  17. A o jeszcze jedno: jaką bazę użyłaś dla mojej?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mary:
    Szczerze mówiąc, nie pamiętam. Spróbuj trochę poszperać na deviantarcie (dobrze napisałam? xd)
    Stamtąd biorę basy

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Wygrałam! Nina wygląda słodko C: . Jeszcze bardziej kocham ten blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do ulubionego jedzenia świetnie to wymyśliłaś Aleksa , Ogólnie jesteś the best i nic tego nie zmieni ( bo niby co ? ) . I mam nową tapete - BIO mojej Niny ^ ^ . JESZCZE RAZ DZIĘKI , JESTEŚ WSPANIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  21. hej moze zrobic zakąłdkę pt nasze monsterki i tam dodawać włąsnoręczne monsterki
    a pomusł 2 to zrobić konkurs na zaproszenie w stylumonster high

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwyciężczynie mają wielkie pomysły:)


    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)