sobota, 1 grudnia 2012

Nowy dziwaczny odcinek.

Dzień dobry straszyciele!
Przypadkiem trafiłam na kanał Monster High w innym kraju.
Znalazłam dzięki temu nowy, bardzo dziwny odcinek.
Jest on o Cleo i Toralei.
Jeśli się nie mylę, poszło o eliksir odmładzający lub coś w tym guście (być może zmniejszający).
Efekt opłakany!:


Nie myślałam że dzieci w MH mogą być takie hmmm... dziwne?
Jeśli się ktoś pyta skąd wiem,że to dzieci. ,,Bambini'' po włosku to dzieci.

A wy? Co o nim myślicie? Też jesteście nim zdziwieni?


10 komentarzy:

  1. Cleo i Toralei wyglądają słodko jak są takie małe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi się wydaje czy głowy im tylko się nie zmniejszyły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cioło małe i gigantyczna głowa!! to anatomicznie nie możliwy i zmniejszony kręgosłup nie wytrzymał by naporu czaszki!!

      Usuń
    2. nie przesadzaj to przecież tylko serial

      Usuń
  3. Jakie ona mają duże głowy?! O_o

    OdpowiedzUsuń
  4. extra odcinek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śmieszny a zarazem dziwny ;)

    Zapraszam na bloga http://moj-swiat-01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja JUŻ DODAŁAM NA SWOIM BLOGU MONSTERHIGHBLOX.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę powiedzięć że w 2013 roku wyjdzie nowy pełnometrażowy film monster high będzie się nazywał 13 WISHES więcej znajdziesz na www.monsterhigh.wikia.com

    proszę aby ta ta informacja została opublikowana na blogu:)

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  8. Lorr już o tym napisała. Dziękujemy za info :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)