wtorek, 11 grudnia 2012

Małe straszne ogłoszenie :)

Hej straszyciele!
Jak tam mija wam czas w straszyszkołach?
Wiem, na blogu już od 3 dni nie ma notek. Niestety nie ma tematu. Nowinek brak.
Pewien anonimek prosił o ,,sądzę że..'',ale niestety nie mam kiedy go napisać. Podawano mi również dodanie własnych postaci - i tu zaczyna się pomysł!
Wysłałam parę dni temu do Lorr list z prośbą czy mogę urządzić konkurs, niestety nie odpisuje już od niedzieli. Postanowiłam już nie czekać.
Nudę zwalczę mini konkursikiem.
Coś dawno konkursów nie było na blogu.

______________________________________________________________________________
Uwaga!
Konkurs na świąteczną postać!
Niektórzy nasi czytelnicy nie mają możliwości lub wprawy w robieniu własnych postaci.
Wyrównam szansę.

Żeby wsiąść udział w tym mini konkursie musisz:
Wymyślić swoją postać. Napisać w komentarzach pod tym postem:
-Imię twojej wymyślonej postaci
-Kim są jej rodzicie
-Jak się ubiera (np,że lubi nosić czerwone sukienki)
-Ulubiony kolor
-Ulubione zajęcie
-Ulubiony przedmiot
-Znienawidzony przedmiot
-Dziwaczna wada
-Najbardziej irytująca rzecz
- (Niekoniecznie) Zwierzątko

Wpisy o postaciach można dodawać do piątku. (14.12.12)
Z postów wybiorę z 2-3 najciekawsze i wykonam postacie na paincie.

(przy zgłoszeniu napiszcie ile macie lat!)
______________________________________________________________________________

Ale uwaga - nie wymyślajcie,że np. nagrodą mają być lalki, książki, gadżety itp.
To mini konkurs, więc jest mini nagroda. Uwiecznienie w Boże Narodzenie postaci jako kartki pocztowe (spokojnie nie zalinkowane :P, wygrani [lub ich znajomi itp.] mogą je sobie wydrukować, wysłać itp.)
oraz ich BIO.Autorzy będą również polecani w poście o wynikach i otrzymają dyplomy 
(też wrzucone będą w poście, do wydrukowania)
Pewnie większość z was pomyślała - ale słabe nagrody, czemu nie lalki?
A odpowiedzcie sobie: ;Czy chcielibyście wydać z własnej kieszeni ok.100zł na kogoś kogo nawet nie znasz?; Raczej nie prawda?

(Anonimowi również mogą się zgłaszać :), ale wymyślcie sobie swój podpis- żeby wiadomo było,że to wy) Trochę pomyślę o naszych czytelnikach którzy nie mają i nie mogą mieć konta :)

A żeby post nie był taki ,,suchy'' dodam parę ładnych tapet:
 





50 komentarzy:

  1. Fajny konkurs - muszę zacząć wymyślać swoją postać :)

    hhhmmm....... i tym jak się podpisać
    XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Z miłą chęcią wezmę udział :P
    blog:
    http://upiorow-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. -Imię twojej wymyślonej postaci:
    O'kami
    -Kim są jej rodzicie
    Nie wie
    -Jak się ubiera (np,że lubi nosić czerwone sukienki)
    zazwyczaj siwą bluzę z kapturem na głowie,czarne rurki i skejty. Włosy rozpuszczone zaczesane w bok
    -Ulubiony kolor
    Czarny
    -Ulubione zajęcie
    Bieganie
    -Ulubiony przedmiot
    W-F
    -Znienawidzony przedmiot
    Nie wiem i tak na żadnej nie uważam
    -Dziwaczna wada
    Dużo kolczyków w uszach
    -Najbardziej irytująca rzecz
    Dzieci i wszystko co ma mniej niż 15 pat
    - (Niekoniecznie) Zwierzątko
    Czarny wilk z żółtymi oczami którego dostałam od brata przed jego zaginięciem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamci:
    Dziękuję za zgłoszenie,ale jakim potworem jest twoja postać? Bo ciężko to wywnioskować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra chce brać udział w tym konkursie i będę się podpisywać wasza*fanka
    Aisha MC.Cyklop
    RODZICE:Okeanos Cyklop i Tetyda Cyklop
    UBRANIE:Zwykle ubieram się w krótką niebieską bluzkę na której widać oko
    i ciemno-niebieskie dżinsy.Mam jasną karnacije no i oczywiście jak na cyklopa przystoi 1 zabujcze zielone oko, tak szczerze według mnie moje oko nie jest zbyt Ładne ale Draculora twierdzi,że jest słodziutkie.Moje ciemno brązowe włosy sięgają bioder nad grzywką mam niebieską opaskę.
    ULUBIONY KOLOR:Nie mogę się zdecydować czy zdechło niebieski czy piorunująco zielony.
    ULUBIONE ZAJĘCIE:Pisanie na trumnofonie z koleżankami.
    ULUBIONY PRZEDMIOT:Kreatywne pisanie mogę w tedy pisać przerażające w żyłach powieści
    ZNIENAWIDZONY PRZEDMIOT:Matematyka...po co to komu.
    DZIWACZNA WADA:Chociaż mój tata ma dobry wzrok ja mam fatalny.I musze nosić upiorne szkła kontaktowe.
    NAJBARDZIEJ IRYTUJĄCA RZECZ:Gdy nauczyciel każe mi cos odczytać z tablicy a ja nie mam szkieł kontaktowych to wszyscy zaczynaja się śmiać.
    ZWIERZĄTKO:Nie posiadam poniewaz nie mogę sie zdecydowac.

    może być
    wasza*fanka

    OdpowiedzUsuń
  7. Do aleksy.de.nil.0707
    wilkołak

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja wymyślona postać :

    Imię: Lila Gotenbrok
    Rodzice: wampiry
    Wiek: 1660
    Zabójczy styl: Moja szafa przepełniona jest rockowymi bluzkami, a spodnie to zazwyczaj rurki.Jestem też umówiona z Clawdeen Wolf - ja daje jej piękne, gładkie i różnorodne materiały, a ona projektuje dla mnie różne bluzki i sukienki.Czyż to nie jest upiorna umowa ? Włosy zazwyczaj mam rozpuszczone.
    Dziwaczna wada: Taa, niechętnie o tym mówię, ale nienawidzę nietoperzy, pająków i innych... owadów ?
    Zwierzątko: Piękna i spokojna fretka Lichia (wym. Liczja). Znalazłam ja nad rzeką i od razu pokochałam. Cała moja rodzina również ją pokochała.
    Ulubione zajęcie: Mam w domu mała szklarnię, bardzo lubię pielić rośliny.Dlatego jestem dość dziwnym wampirem.
    Ulubiony przedmiot: Martwe języki. Uwielbiam się ich uczyć !
    Najmniej lubiany przedmiot: Dragonologia. Przecież nie na widzę gadów i owadów !
    Ulubiony kolor: krwisty czerwony i czarny.
    Ulubiona potrawa: Krwisty stek z domową surówką z mojej szklarni.
    Przyjaciele do grobowej deski: Nie lubię się chwalić, ale wszyscy mnie lubią. Dziwne, ale Nefera, Kizia-mizia, Purr i Mel też !

    No i to koniec. Opisywałam jak pamiętnik kogoś z MH.Mam nadzieję, że się podoba.

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak wgl, to ja byłam ta anonimowa, która upomniała się o post " Sądze, żę...". Zawsze będę się podpisywać
    BlackRose00 :]

    OdpowiedzUsuń
  10. podpisuję się jako -CrazyBoo- (10 lat)

    Imię: Nina Clever

    Rodzice: Lisołaki

    Styl: Mój styl określiłabym jako dość...hmm...Oryginalny? Z drugiej strony patrząc nie aż tak... Może lepiej opiszę: lubię nosić skórzaną, czerwoną kurtkę , długie czarne kozaki , T-shirt z czarną gwiazdką śiegu , czarne jeansy , czarną opaskę ( w święta Bożego Narodzenia koniecznie z przyczepionym dzwoneczkiem na zielonej kokardzie :) , co niektórzy uważają za "niemodne" i "dziecinne" , al co ja szczerze bardzo lubię). Na rękach noszę mnóstwo bransoletek: zielonych , czerwonych , złotych i czarnych. Włosy najczęściej wiążę w kitkę , zostawiając jedno pasemko "wolne" , moje włosy są oczywiście rude z białymi końcówkami. Noszę też złote kolczyki , jeden w kształcie kluczyka , a drugi w kształcie kłódki.
    Ulubiony kolor: zielony jak lasy Europy

    Ulubione zajęcie: plotki , łażenie po lesie i zakupy... o tak ZAKUPY!!!

    Ulubiony przedmiot: Ogrogeografia , świat jest taki interesujący! Jak chce podróżować po lasach Europy , to chyba muszę wiedzieć wszystko na temat ogrogeografii.

    Znienawidzony przedmiot: Historia muzyki , po co mi to?!

    Dziwaczna wada: Czasami nie mogę się powstrzymać i drapię się nogą za uchem , bardzo , bardzo irytujące!

    Najbardziej irytująca rzecz: kiedy ktoś każe mi nie "spiskować" , czy ja w ogóle spiskuje?!

    Zwierzątko: Wiewiórka Jane , jest tak samo ruda i sprytna jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej hej hej ;)

    -Imię: Serina

    - Rodzice: Neptun i Florina Aqua- syren i syrena

    - Mój styl: Na lądzie- plażówki, spódnice i sukienki, aby pokazać moje piękne nóżki, które znikają jak jestem w wodzie. W wodzie noszę delikatne z falbankami topiki i biustonosze ( wiem ze dziwnie to brzmi. Ale taka jest prawda- na dnie jest dosyć duże ciśnienie no i przez to robi się gorąco ;D)

    -Ulubiony kolor: Naturalnie niebieski i fioletowy <3 czasem delikatny róż ;)

    -Ulubione zajęcie: Bawienie się mocami: tworzę z wody różne rzeczy, kształty i czasem strzelam nią jak z pistoletu na wodę! To jest super zabawne!

    -Ulubiony przedmiot: Basen! <3 Razem z Lagooną jesteśmy niepokonane!

    -Znienawidzony przedmiot: WF… Ta nauczycielka nie potrafi zrozumieć jak ciężko się biega!( no przynajmniej mi…:/)

    -Dziwaczna wada: Czasem mój magiczny głos sprawia że chłopcy za nim podążają, słuchają go. Raz miałam poważny problem gdy rozmawiałam z Duec`em…. Cleo się wściekła, ale wszystko jej wyjaśniłam i już jest porządku ;)

    -Najbardziej irytująca rzecz: Cóż… Dopiero od niedawna potrafię przemieniać się w człowieka ( Każde syreny po osiągnięciu 15 lat nabywają taką umiejętność) no i nadal chodzenie (a bieganie to już konkretnie!) sprawia mi trudności… Często nogi mi siępląlczą i upadam ;(

    -Zwierzątko: Mój najlepszy przyjaciel żółwik Isedee- to po naszemu fale ;)

    Mam nadzieję, że się podobało ;) Pozdrawiam :**** <3
    **** o mam 14 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. imię: Paisleygohst
    rodzice: Duch białej damy
    ubiera: ubiera się na biało z czerwonymi dodatkami.
    ulu. kolor : biały
    ulu. zaj : uwielbia straszyć w domach ze swoimi strszyłciółkami
    ulu. przedm.: nawiedzona historia
    nie ulub. przedm. : martwe języki
    wada: Nie cierpi zmazywać kredy bo wtedy robi sie ciała biała
    naj. irytuj. rzecz : jak toś nie słucha jej jak coś mówi
    zwierze : Kredi szczur

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka wszystkim! ;)

    -Imię: Pantena Kolwiek

    - Rodzice: Tygron i Willa Kolwiek- ( Moi rodzice i ja jesteśmy Zmiennokształtnymi- potrafimy zmienić się w każdego człowieka na ziemii i każde zwierzę)

    - Mój styl: Jako że jestem bardzo wstydliwa ubieram się nie krzykliwie. W Straszyceum nauczyłam się pokazywać to jacy jesteśmy i nie wstydzić się tego. Mój styl opiera się na konwersach ( trampki ;P), stylowych, szarych rurkach, rockowym topie i czarnej bluzie.Moje blond włosy są zazwyczaj rozpuszczone, albo spięte w kucyk.

    -Ulubiony kolor: Czarny, czerwony, niebieski, zielony… Kocham wszystkie kolory!

    -Ulubione zajęcie: Słuchanie muzyki, zmienianie się w przypadkowych ludzi na ulicy i patrzenie na ich reakcję! Żebyście widzieli ich wyraz twarzy! Hahaha ;D

    -Ulubiony przedmiot: Transformacja- wiele się tam nauczyłam np. kontrolowanie zmian.

    -Znienawidzony przedmiot: Gryzologia… przecież jakbym chciała gryźć to bym się zmieniła w wampira, nie?

    -Dziwaczna wada: Nie potrafię rozmawiać z chłopakami… Przy nich się jąkam, gadam jakieś bzdury…

    -Najbardziej irytująca rzecz: Gdy ktoś posądza mnie, że zmieniłam się w kogoś i narobiłam szkód. Ja nigdy nie zmieniam się by komuś narobić kłopotów. My, zmiennokształtni jesteśmy bardzo uczciwymi potworami.

    -Zwierzątko: Moja tygrysica- Leila. Jest taka słodziusia!

    No i jak? Myślę, że nie było najgorzej, co? ;P Pozdro ;** <3
    Draculaura<3
    (Mam 14 lat jakby co;))

    OdpowiedzUsuń
  14. IMIĘ
    Czarnonika Czar
    KIM SĄ JEJ RODZICE
    Czarodzieje
    WIEK
    16
    ZABÓJCZY STYL
    Czarne mini-sukienki, z białymi pajenczykami, i czarne leginsy sięgające aż do kolan, też noszę małą torebunię, (tak naprawdę nie jest mała: to tylko złudzenie, noszę w niej moją miotłę no i oczywiście szpiczasty kapelusz
    ULUBIONY KOLOR
    Czarny
    ULUBIONE ZAJĘCIE
    Wymyślać magiczne zaklęcia
    ULUBIONY PRZEDMIOT
    Szalona nałuka
    ZNIENAWIDZONY PRZEDMIOT
    W-F, muszę ćwiczyć bieganie ale to mi nie jest w ogóle potrzebne, wszędzie dotrę miotłą
    DZIWACZNA WADA
    Czaruję czasem w nieodpowiednim momencie
    NAJBARDZIEJ IRYTUJĄCA RZECZ
    Kiedy wysyła się mnie do dyrektorki. No może trochę czaruję na lekcjach ale bez przesady!
    ZWIERZĄTKO
    Siostra pajączka Operetty, ale ona wybrał naukę, a nie jakąś durną muzę

    P.S.
    A, i byłabym ci Aleksa bardzo wdzięczna, gdyby Czarnonika miała zielolą skórę.

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  15. -Imię:Maggie Wizards
    -Rodzice:czarodziejka i mag
    -ubiera się w jeansową spódniczkę mini fioletową bluzkę i śliczne buty w tym samym kolorze oraz oczywiście jak każda czarownica ma gustowną pelerynkę
    -Jej ulubione kolory to fiolet i czerń
    -kocha śpiewać i wymyślać nowe zaklęcia
    -ulubione przedmioty to muzyka i plastyka ale lubi prawie wszystkie

    -najmniej lubiane przedmioty to w-f i gryzologia
    -dziwaczna wada:to że w najmniej oczekiwanych momentach unosi się pięć metrów w górę(dopiero uczy się latać)
    -irytują ją ludzie którzy nie widzą świata poza sportem !!
    -jej zwierzątko to czarna mała kotka Stella

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć super konek będe się podpisywać Maja♥

    Imię Elita Olszyk

    Wiek 16

    Rodzice Elfy

    Zabójczy styl Lubię ubierać się w zielone sukienki czarne koturny oraz bardzo dużo czarnych dodatków

    Ulubiony kolor Czarny i zielony

    Ulubione zajęcie Pakowanie prezentów dla moich straszyciółek

    Ulubiony przedmiot Upiorna plastyka

    Nie lubiany przedmiot Gotowanie ( coś mi nie wychodzi :(

    Dziwaczna wada Mam bardzo odstające uszy a chłopcy na to nie lecą...

    Irytująca rzecz Czasami na lekcji Wf-u strasznie pocą mi się uszy to jest okropne!

    Zwierzątko Mój mały reniferek Niki

    Dziękuję za uwagę podoba się???
    Maja♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj sorry zapomniałam mam 9 lat ( proszę nie wyśmiewajcie mnie że jestem taka mała )

    Maja♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Imię: Lindsay Scares
    Rodzice: Śmierć (jestem takim jakby kościotrupem)
    Zabójczy Styl: Uwielbiam (a nawet kocham) czarne, długie suknie. Często zakładam również szare lub białe bluzy. Uwielbiam nosić czerwone dodatki - najlepiej w kolorze krwi!
    Ulubiony Kolor: Czarny i Czerwony
    Ulubione zajęcie: Hmm... Trudno mi się zdecydować ale bardzo lubię projektować ubrania.
    Ulubiony przedmiot: Upiorna plastyka oraz ekonomia.
    Najbardziej znienawidzony przedmiot: Upiorne języki. Nie umiem poprawnie wypowiadać tych jęków i stęków...
    Dziwaczna wada: Śmierć (mój tata) jest kościotrupem, więc ja też nim jestem. Czasami... rozpadam się i moje straszyciółki muszą mnie złożyć.
    Najbardziej irytująca rzecz: Nie cierpie, gdy upiory gadają o moim ojcu.
    Zwierzątko: Mam małego wilczka, Wolfiego. Gdy odpadnie mi kość, szybko mi ją przynosi. Kocham go!

    ~♥Kinga55♥
    (jakby co, mam 11 lat)

    OdpowiedzUsuń
  19. Imię: Kim Jones

    Rodzice: władccy żywiołów (awataży)

    Wiek: 16.000.000

    Zbójczy styl: Uwielbam się ubierać w czrną skużaną kurtkę ( oczywiście stuczna skura)i czrne spodnie przylegające do nóg.

    Ulubiony kolor: lśniąca czerń.

    Ulubione zajęcie: tkanie wody.

    Ulubiony przedmiot: przyroda jest ekstycująca.

    Najmniej lubiany przedmiot: straszjezyki, wszystkie!

    Dziwaczna wada: nie umiem przywołać pioruna przez ciało.

    Najbardziej irytująca rzecz: błuskawice, chce mi się od nich płakać ( tam wyżej jest dlaczego).

    Zwierzę: leśny płomyk.

    OdpowiedzUsuń
  20. Imię : Alice Goth

    Rodzice : Upadły anioł i syrena - treserzy smoków

    Zabójczy styl : Uwielbiam czarny i czerwony.Na codzień nosze czarną, krótką sukienke z łusek (pasuje idealnie do mojej bladej skóry) i czerwone szpilki ze szkrzydłam z tyłu.
    Oczywiście, moim must have jest skórzana, czarna kertka z ćwiekami.Gdy mam ochotę na coś luźniejszego zakładam podarte czerwone dżinsy , czarne glany z łuskami i krótki podarty top z napisem "Hell".
    Nie zapominajmy że jestem syreną, więc na moich włosach zawsze goszczą kolczyki z czarno-czerwonych piór.Posiadam rude , długie włosy które zazwyczaj naszę rospuszczone lub w koku.


    Ulubiony kolor : Oczywiście czarny i czerwony!

    Ulubione zajęcie: Spatykanie się z przyjaciómi i tresura młodych smoków.

    Ulubiony przedmiot: WF, muzyka i martwe języki

    Znienawidzony przedmiot : Plastyka

    Dziwaczna wada : Potrafię zmienic się w smoka w każdej chwili.Ma to wiele plusów, ale ma też minus - gdy się zdenerwuje cięszko zapanować mi nad transformacją.
    Kiedyś na ulicy zmieniłam się w smoka , gdybyście widzieli miny innych :D

    Najbardziej ir. rzecz :Gdy niektóre osoby są zbyt zapatrzone w sobie.Nie nawidze też gdy odrzuca się mnie na bok.

    Zwierzątka : Para bliźniaczek , smoków Frozen (lodowy) i Rose (ognisty)

    Oczywiście chodzi mi o syrene takiego typu jak Melody Carver :)

    Natalia
    :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Imię: Umra Gai
    Rodzice: Kotołaki
    Zabójczy styl: Nigdy nie niosę różu ponieważ zcinał by mi się z ciemno łososiową skórą i różowymi pasemkami, ale najbardziej lubie nosić fioletowe ciuchy (mimo, że fiolet to mój kolor włosów).
    Ulubiony kolor: fioletowy
    Ulubione zajęcie: pisanie blogów (plotkarskich i o tym jak kocham Polskę i jej miastach)
    Ulubiony przedmiot: Przyroda, matma i prywatnie uczę się języka polskiego (który uwielbiam).
    Znienawidzony przedmiot: Muzyka. Lubię jej słuchać, ale przedmiot jest do bani.
    Dziwaczna wada:nie lubię wymieniać wad i swoich i innych.
    Najbardziej irytująca rzecz: Świnie
    Zwierze: Feniks o imieniu Catie

    OdpowiedzUsuń
  22. O, całkiem ciekawy pomysł na konkurs. W prawdzie brać udziału nie zamierzam, bo sama jestem wstanie rysować sobie własne rysunki, ale podoba mi się sam pomysł.
    Powodzenia dla wszystkich zgłaszających się.

    OdpowiedzUsuń
  23. I tez przepraszam za bledy w niektorych miejscach, po prostu nie zauwazylam tego. A kolczyki nosi na uszach :) Teraz pisze z komorki ktora nie ma polskich znakow.

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  24. Aleksa, jaki list? Powiedz na c0o mi wysłałaś, e-mail czy gg lub coś innego, bo nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Imię: Elfka (Pomocnik świętego Mikołaja)
    Rodzice: Elf i elfka .
    Wiek: 15 lat .
    Ubiór: Czerwona lub niebieska sukienka i do tego białe rajstopy . Włosy mam brązowe i dość długie, a na głowie świąteczna czapka .
    Ulubiony kolor: Nie umiem wybrać jednego, lubię biały, czerwony, niebieski .
    Ulubione zajęcie: Robienie prezentów dla dzieci .
    Ulubiony przedmiot: Plastyka.
    Znienawidzony przedmiot: Nie mam takiego ale nie lubię zbyt W-F'u.
    Dziwaczna wada: Mój wzrost. Nie chodzi że jestem mała jak w bajkach ,,2 centymetrowa" tylko mała jak na swój wiek. Zamiast na 15 lat wyglądam na 10 lat .
    Najbardziej irytująca rzecz: Nie wierzenie w Mikołaja. On istnieje, przecież my elfy mu pomagamy.
    Zwierzątko: Renifer. Dostałam go jako pierwszy prezent w życiu od Mikołaja. Nazywa się Therlee .

    -------------------------------
    Zrobiłam o elfie pomocniku Mikołaja bo niedługo święta :) a i mam 13 lat, jakby co to będę się podpisywać Ciekawska . ;D I teraz życzę wszystkich WESOŁYCH ŚWIĄT !

    ~Ciekawska

    OdpowiedzUsuń
  26. Imię: Emolla Black
    Rodzice: Emo
    Wiek: 17
    Zabójczy styl:Top w czerwono-fioletowe pasy,do tego ciemnozielona bokserka z czaszką,czarna mini,do tego koniecznie różowe spuszczone szelki(nienawidzę nosić ich na bluzce dlatego są spuszczone xD),czarne koturny za kostkę,na prawej nodze mam zawsze założoną kolanówkę w żółto-białe ukośne paski,a na lewej granatową kabaretkę:) A moje włosy są czarne,fryzura jak u normalnego emo xD
    Dziwaczna wada:Mam dwie szwy na prawej ręce i na prawym udzie z którymi się urodziłam,a na lewej ręce mam tatuaż z sercem. Dziwaczne nie???
    Zwierzątko: Emma jest moją emo-świnką(nie morską,różową :D)
    Ulubione zajęcie: Malowanie Draculaury. Trzeba się wykazać na dobrą straszyciółkę:)
    Najbardziej irytująca rzecz: Jak normalsi mówią,że emo są walnięci. Chyba on są -.-
    Ulubiony przedmiot w Straszyceum: Nauka o umarłych:)
    Najmniej lubiany przedmiot w Straszyceum: A raczej przedmioty. Matematyka i WF.
    Ulubiony kolor: A raczej motyw,kolorów jes za dużo. Czarno-białe pasy.
    Ulubiona Potrawa: Naleśśśniki?!
    BFF(przyjaciele): Spectra Vondergeist,Cleo de Nile,Howleen Wolf,Clawdeen Wolf i C.A Cupid.
    --------------------------
    Nick:Zozolek9
    Lat:11
    --------------------------
    Ja ją już narysowałam ale chciałabym zobaczyć moją Emollę w Twoim wykonaniu. Ale biorę udział też,dlatego,że masz bardzo fajny pomysł z tym konkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Imię: Merry Xmas
    Wiek: 15 i 3/4
    Rodzice:Duch tegorocznego Bożego Narodzenia#, Driada*
    Styl: Uwielbiam wszystko co związane z Bożym narodzeniem. Wianki z ostrokrzewu i jarzębiny, czapki i płaszcze św. Mikołaja, to moje klimaty.
    Mam falowane rude włosy z zielonymi i czerwonymi pasemkami.
    Dziwaczna wada: Czasami za bardzo doskwiera mi dobry humor. Nie mogę wtedy utrzymać poważnego wyrazu twarzy i śmieję się nawet wtedy kiedy to nie jest wymagane. Na szczęście to zdarza się bardzo rzadko.
    Ulubione zajęcie: Dekorowanie choinki, pieczenie pierników i makowca, pakowanie prezentów, ale najbardziej uwielbiam sprawiać komuś radość.
    Najbardziej irytująca rzecz: Ludzie, lub potwory, którzy nie uznają Świąt i przeszkadzają w tym innym. Prościej, ludzie ala Scrooge.
    Ulubiony przedmiot:Technika; szycie i dokorowanie, ooo tak =)
    Najmniej lubiany przedmiot: Szporacunki, mama mówi, że to jest jak liczenie bombek na choince, ale po jakie licho, komu potrzeba tyle bombek?
    Ulubiony kolor: Czerwony i zielony
    Ulubiona potrawa: Pierniczki, laseczki cukrowe i KARP!!!
    Zwierzątko: Mój mały słodki niedźwiadek polarny Snowuś. Uwielbia podżerać mi słodycze i nosi czapkę Mikołaja =)
    Przyjaciele: C.A Cupid, Lagoona Blue, Operetta, Jackson Jekkyl
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    Justcakes, pozdrawia świątecznie

    Ps: Jakby co piszę w 1-szej osobie

    OdpowiedzUsuń
  28. #ten tekst da się zrozumieć jedynie po przeczytaniu lub obejrzeniu" Opowieści Wigilijnej"
    *Driada-duszka odpowiedzialna za ochronę lasu

    Justcakes Zapominalska =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wezmę udział
    imię: Lucy Vamp
    kim są rodzice: Vampiry
    Styl: spódniczki w kratkę, czerwony krawat, bluzki luźne, trampki
    Ulubiony Kolor: czerwony
    Ulubione zajęcia:gimnastyka
    Ulubiony przedmiot:w-f,
    Znienawidzony przedmiot: plastyka
    Dziwaczna wada: Gdy zobaczy człowieka od razu chce krwi :D
    Najbardziej irytująca rzecz: kły
    Zwierzątko: borsuk (Cler)

    Pisała Amelia lat 11
    (konto google Amelia^^)

    OdpowiedzUsuń
  30. Imię: Kimiko Tohimoto
    Wiek:16 lat
    Rodzice:Japońska Mafia
    Zabójczy styl:Czarna bluzka na ramiączka z czerwonym napisem "Mafioza", czarne spodenki do połowy uda i czarne szpilki. Jak to w Mafii- na czarno.
    Upiorna wada: A kto powiedział, że mam?! Zaraz gdzie mój pistolet?
    Ulubiony kolor:Czarny i czerwony
    Ulubiona potrawa: Truskawki w czekoladzie lub z bitą śmietaną
    Ulubione zajęcie: Ćwiczenie strzelania z maszynówy.
    Ulubiony przedmiot: W-F. Muszę dbać o linię.
    Znienawidzony przedmiot: Martwe języki i rachunki z pazurem.
    Najbardziej irytująca rzecz: Kizia-Mizia i jej "banda". Czasem chciałabym wziąć do szkoły pistolet, no, ale tata zawsze sprawdza czy nie mam broni zanim tam pójdę.
    Zwierzątko: Mam czarnego wilka, który ma szary, puchaty ogon i czerwone oczy. Wabi się Lucky.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałam napisać, że Kimiko ma czarne włosy do ramion z czerwonymi pasemkami

    ( Będę się podpisywać Kimi )

    Kimi

    OdpowiedzUsuń
  32. Czemu nie napisałaś, że ja ci dałam ten pomysł? :c Poczekaj, wymyśliłam milion własnych postaci, tylko nie wiem, którą wybrać XD Ok, zaraz napiszę. Wasza (madzia)

    OdpowiedzUsuń
  33. Imię: Carolina Fireboll
    Kim są jej rodzice: feniksy
    Lat: 127
    Jak się ubiera: kocham krótkie, żółte sukienki na długi rękaw. Idealnie pasują do mojej figury i włosów uczesanych w kitka na bok.
    Ulubiony kolor: każdy związany z ogniem.
    Ulubione zajęcie : wspólne wygłupyz Rossem Palonym.
    Ulubiony przedmiot: co?! No, OK - wf.
    Znienawidzony przedmiot: wszystkie prócz wf- u
    Dziwaczna wada: nie uczę się za dobrze, a to tylko
    dlatego, że nie potrafię się skupić, a gdy zaglądam eo książki jest...... spalona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Irytująca rzecz: ludzie, którzy uważają mnie za prywatne ognisko.
    Zwierzę: feniks Fire, ma naprawdę ogniste ego. W sumie tak jak ja.



    Przepraszam za literówki. Wasza (madzia);****

    OdpowiedzUsuń
  35. Chce wziąść udział(10 lat) Imię:Jennyfera(czyt.Dżenifera) Rodzice:Mikłaj i pani Mikołajowa Ubranie:Lubi upodabniać się do taty UlU*kolor:czerwono-biały Ulu*zajęcie:obdarowywanie innych^.^ Ulu*przedmiot:Gotowanie nie ulu*przedmiot:Pływanie Dziwaczna wada:Nie nawidzi jeśli ktoś na nią mówi ''normals''(jest czarodziejką) N.I rzecz*:jeśli ktoś mówi na nią Jenifer Lofez(czy jakoś tak) Zwierzątko:Mały oswojony renifer o imieniu Nicko^.^ PS:Bardzo chciałabym wybrać masz najlepszy blog(ja się nie podlizuje jbc)>'.'<

    OdpowiedzUsuń
  36. Imię i nazwisko : Peerel Blue
    Rodzic:Potwór morski(siostra Lagoona)
    Upiorny styl:Peerel lubi nosić mocno granatowe sukienki z błyszczącymi dodatkami,a na jej lekko brązowych włosach ma farbowane - złoto granatowe - pasemka
    Ulub. kolor:Granatowy i złoty
    Ulub. zajęcie : Podrywanie "chłopaka" jej siostry,Gilla
    Ulub. przedmiot : Oceanografia - kochaaam wodę!
    Znienawidzony przedmiot: Kreatywne pisanie
    Dziwaczna wada:Niestety - w wodzie ,pasemka Peerel zmywają się,i robią się wstrętnie błękitne,jak u Lagoony :/
    Najbardziej irytująca rzecz:Płetwy :/ Peerel nie może nosić legginsów
    Zwierzątko : Urocza żabka,Ashley


    Pseudonim : FrankieSteinMH
    29 grudnia będę miała 10 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Imię i nazwisko : Peerel Blue
    Rodzic:Potwór morski(siostra Lagoona)
    Upiorny styl:Peerel lubi nosić mocno granatowe sukienki z błyszczącymi dodatkami,a na jej lekko brązowych włosach ma farbowane - złoto granatowe - pasemka
    Ulub. kolor:Granatowy i złoty
    Ulub. zajęcie : Podrywanie "chłopaka" jej siostry,Gilla
    Ulub. przedmiot : Oceanografia - kochaaam wodę!
    Znienawidzony przedmiot: Kreatywne pisanie
    Dziwaczna wada:Niestety - w wodzie ,pasemka Peerel zmywają się,i robią się wstrętnie błękitne,jak u Lagoony :/
    Najbardziej irytująca rzecz:Płetwy :/ Peerel nie może nosić legginsów
    Zwierzątko : Urocza żabka,Ashley


    Pseudonim : FrankieSteinMH
    29 grudnia będę miała 10 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hejka! Mam 11 lat i chcę wziąść udział :) To moja oficjalna wymyślona postać, ma swojego bloga: www.rozalliarosse.blogspot.com
    A to info o niej:
    Imię i nazwisko: Rozallia Rosse
    Jej rodzice: Mój tata ma na imię Joris, jest potworem- rośliną. A mama ma na imię Iris, i jest Potworem Morskim.
    Wiek: 16 lat
    Upiorny styl: Hmmm, uwielbiam się przechadzać w czarnych jeansach, w fioletowej bluzcę z czarnym napisem LOVE, oraz w szarym sfeterku. Moje buty to zielone tenisówki. Moje włosy są koloru fioletowego, mam w nich małą różę. Podobnie jak Venus, przy rękach i nogach mam plącza roślin. Moja skura codziennie zmienia kolor, ale najbardziej lubię gdy jest pomarańczowa lub różowa :)
    Ulubiony kolor: Hmmm, czerwony, tak ja moja róża we włosach :)
    Ulubione zajęcie: Lubię pisać na moim blogu www.rozallia-rosse.blogapot.com, ale również lubię tańczyć. Kiedyś mówili na mnie Różana Tancerka!
    Ulubiony przedmiot: Zielarstwo. Z racji tego, że jestem rośliną, wiem o nich wszystko.
    Znienawidzony przedmiot: Chemia. Moje róże i ja nie lubimy chemikaliów, chemii, i innych nie naturalnych świństw!
    Dziwaczna Wada: Cóż, zmienianie kolorów. Codziennie budzę się w innym kolorze skóry! Czasem zlewam się z tego powodu ze ścianą, a czasem okropnie wyglądam! Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy Swimmi po pływaniu chcę znów iść ze mną na basen... Jako potwór roślinno-wodny, nie powinnam być cały czas w wodzie, bo potrzebuję też do życia, sama nie wiem, TLENU?!
    Zwierzątko: Swimmi, moja kochana delfinka! Jest niebieska, ale ciągle podbiera moje kosmetyki i maluje się na tęczowo!
    I przyjaciele (chciałabym, zebyś ich dodała jakbym wygrała :D): GFF Clawdeen Wolf, GFF Operetta, GFF Robecca Steam. Inni: Lagoona Blue, Clawd Wolf, Venus Macflatropy (czy jakos tak)

    Bardzo chciałabym wygrać, nigdy nie umiałam zobić bio, a tutaj- proszę, konkurs! :)
    A propo jej bloga, serio go prowadze, jest na nim jedno zdjęcie, ale jest inaczej ubrana niż powinna, chodzi mi o włosy i różyczki- ma trzy: przy włosach, w pasie i przy ramieniu :)
    To byłoby jedno z moich wielkich marzeń, mieć oficjalną postać.
    Pozdrawiam,
    Viks :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Emily Van Dort

    córka gnijącej panny młodej

    kocham suknie welony i zgniłe kwiatk! ubrania oczywiście poszarpane!

    biel tylko biel!
    gra na pianinie

    historia. jest fascynująca

    gotowanie.to zło. mogę wybródzić kiecke

    zgubiłam oko i boje się kości.

    psy wyrywające mi żebra

    robaczek o imieniu robaczek. mieszka w mojej głowie

    OdpowiedzUsuń
  40. Lorr, napisałam na g-mailu. Sprawdzaj go czasem :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Imię i nazwisko: Clementine Barrel

    Rodzice: Jack i Sharva -Piraci

    Ubranie:Zwykle ubiera się w fioletową tunikę z Złotym,grubym paskiem .
    Na głowie widnieje Czarny kapelusz piracki z wielką czaszką Monster high z kościami , który okala jej Ciemno blond włosy
    Na nogach ma tzw. ciężkie buty inaczej takie chłopskie do pracy.

    Ulubiony kolor:Ciemne ,stare złoto

    Ulubione zajęcie:Pływanie i granie na gitarze przy blasku płomieni ogniska najlepiej na jakiejś wyspie.

    Ulubiony przedmiot:Oceanografia

    Znienawidzony przedmiot:Rachunki z pazurem.Nie lubię liczyć

    Dziwaczna wada:Czasmi zamiast powiedzieć Cześć! Wołam Ahoj!

    Najbardziej irytująca rzecz:Gdy ktoś ciągle pożycza ode mnie pieniądze.I co z tego ,że moi rodzice potrafią zarobić 100 dolarów w ciągu jednego dnia.

    Zwierzątko:Papuga Gold

    Mam 12 lat a jestem Russian-Doll

    OdpowiedzUsuń
  42. Justcakes 12- jakby co =)

    OdpowiedzUsuń
  43. Imię: Merry
    Nazwisko: Christka
    Rodzice:Elfy pracujące w fabryce zabawek Mikołaja.
    Wiek:1026
    Styl: Moi rodzice ubierają się ludowo - biało czerwone rajstopy, zielone kubraczki i czapki, ale ja nie przebywam tylko w fabryce więc wiem że w tych czasach każdy ubiera się inaczej i to pozwoliło mi wyrobić własny styl : czerwona, krótka sukienka z obszyciem z czarnych diamencików( na ramiączkach ), żółte buty na koturnie, mini dzwoneczki na lewej kostce, zielone rajstopy ( może wydać wam się to troche dziwne bo i tak moja skóra jest zielona, ale gdybyście przyjechali na biegun...brrr ), pod sukienkę prosta czerwona bluzka z długim rękawem, a włosy ( jasnobrązowe ) uczesane w dwa koczki.
    Ulubiony kolor: Czerwony i zielony.
    Ulubione zajęcie: Tworzenie prezentów! Najbardziej lubię szyć pluszowe misie i extra sukienki dla nastolatek.
    Ulubiony przedmiot: Plastyka, a najfajniej jest przed świętami, bo robimy małe aniołki, choinki, Mikołaje, bombki...
    Znienawidzony przedmiot: Przyroda. Po co mam się jej uczyć, jak itak na Biegunie nie ma żadnych roślinek!
    Dziwaczna wada: Ponieważ elfy nie podpisują zabawek które robią, czasami dostaję na święta sukienkę którą sama uszyłam!
    Najbardziej irytująca rzecz: To jak wszkole czasami mówią do mnie, że mam powiedzieć Mikołajowi żeby dał im np. nowy telefon, laptop, MP4...
    Zwierzątko: Renifer Snowi. Dostałam go na moją setną Wigilię ( wszystkie elfy urodziły się tylko w Wigilię lub w Boże Narodzenie - ja w Wigilię ), czyli tak jakby na urodziny ( nigdy na moich urodzinach nie śpiewajcie 100 lat ) ( kiedy jeszcze nie szyłam ), gdy był małym dowcipnisiem. Teraz jest dostojnym reniferem i może niedługo będzie w zaprzęgu Mikołaja...
    Mój podpis: TinkaXXS

    OdpowiedzUsuń
  44. P. S. Mam 11 late (madzia)

    OdpowiedzUsuń
  45. Imię- Snow Wiek-16 Rodzina- rodziców nie znałam styl- ubieram się jak Alicja w krainie czarów Kolor- czarny i niebieski zajęcie- latanie[jestem aniołem] przedmiot szkolny- wf znienawidzony przedmiot-matma wada- mam włosy długie do ziemi i są biało niebieskie irytująca rzecz- moje kochane włosy zwierzątko- mam wielkiego kotka o imieniu tygrysek podpis Juleczka11 [mam lat 11 a ten opis dotyczył lalki mojej lalki tangkou loli ale jest wymyślony przeze mnie a zwierzak to mój kot Pinki który ma 6 miesięcy]

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapomniałam dopowiedzieć że mam 12 lat ( TinkaXXS ) i chciałam dodać że wczoraj jak dodawałam postać do konkursu to nie oglądałam poprzednich i dopiero dziś zauważyłam że dwie osoby prócz mnie opisują elfa. To jest zbieg okoliczności, gdy pisałam sama wpadłam na to, więc jak będziesz decydować kto wygrał nie odejmuj mi punktów za kreatywność. Zauważyłam też że dwie osoby w zwierzątku wpisały renifer Niko. Błagam bądżcie kreatywne i nie zgapiajcie z filmu.
    I dodaję: Straszyciele ( Merry ): Św.Mikołaj, wszystkie Elfy ( nie będę ich wymieniać, sporo ich! ) i Drakulaura - jest tylko pareset lat starsza ode mnie więc możemy ze sobą porozmawiać i jest bardzo otwarta na nowe znajomości. Po za tym podoba mi się 1054-letni elf Krist, niestety nie znam go lepiej od innych elfów, ale jest taki... ( gdy bym zaczęła wypisywać ta rubryka nie miałaby końca ).

    OdpowiedzUsuń
  47. -Imię: Harley Pey
    -Wiek: 16 lat
    -Rodzice: Harpie
    -Zabójczy styl: Uwielbiam nosić moją ulubioną, białą krótką sukienkę z gorsetem i prześwitującymi falbanami. Do tego zabójczo wyglądam w czarnych rajstopach i butach na obcasach do kostki. Ewentualnie spinam włosy w kok i doczepiam białe róże, które pasują do moich rudych włosów i twarzy z piegami na nosie.
    -Ulubiony kolor: Srebrny
    -Ulubione zajęcie: Rysowanie i malowanie
    -Ulubiony przedmiot: Upiorstyka (Plastyka)
    -Znienawidzony przedmiot: Lubię wszystkie przedmioty szkolne.
    -Dziwaczna wada: Nie mam żadnych wad, można powiedzieć, że jestem osobą (prawie) idealną.
    -Najbardziej irytująca rzecz: Nie lubię samolubnych potworów.
    -Zwierzątko: Harpia (harpya) o imieniu Nivis

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)