sobota, 15 grudnia 2012

Nowy strój Venus?

Ostatnio na jednym z zagranicznych blogów pojawiły się pozy Venus przebraną za straszyogrodniczkę :)
Nie wiem na 100% czy są oficjalne,ale jedno trzeba przyznać - ten kto to wykonał odwalił kawał dobrej roboty:




Podobają wam się? Co o nich myślicie?

+bonus
Jak niewiele trzeba żeby nasze roślinki miały potworzastą dekorację! :


Jeżeli chcecie aby potworka nie rozmiękła,radzę ją za laminować taśmą klejącą (przeźroczystą).
Nie wiem jak wy,ale moje roślinki doczekają się upiornej opiekunki :)

 
 Przepraszam,że ostatnio troszkę nie pisałam,ale zajmuję się postaciami z minikonkursu,a gdy tylko dorwałam jakąś nowinkę już Lorr o tym napisała :P Do tego doszło mi kółko teatralne (11godz. z kawałkiem w szkole O.O), ale warto :) Mam nadzieję,że nie macie nic za złe :*

8 komentarzy:

  1. z hiszpańskiego bloga pewnie. da się poznać po czaszce na konewce, ogólnie "logo" MH w Hiszpanii jest nieco inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest oficjalne,na tym blogu jest dużo takich graficznych zdjęć które ona zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimku-To nie jest Hiszpańskie logo MH,tylko logo Hiszoańskiego bloga blogsterhigh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rochelle Goyle - dzięki za oświecenie i pozdrawiam


    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta wersja Venus!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co z tego że nieoficjalna? MI SIE BARDZO PODOBA! jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jakim blogu są jeszcze inne takiegraficzne zdjęcia Igo?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimku looknij na blogsterhigh, tam jest tego duuużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)