poniedziałek, 24 grudnia 2012

A wy co znaleźliście pod choinką?

Dziś,pod naszymi choinkami przywędrowały wyczekiwane przez nas prezenty.
Podobał wam się ten dzień? Mi bardzo!
Ku mojemu zdziwieniu dostałam dziś 2 lalki.
Venus oraz Abbey (tą drugą już mam więc niestety pójdzie do wymiany)
{Omg, już 10-ta lalka, z Abbey 11-sta O.O}
oraz zestaw naklejek do projektowania z Anglii!
Poza tym parę opakowań cukierków,ołówek, gumkę z ustami Lali i nietoperzem,2 dezodoranty i 1 perfum.
Tu zdjęcia (bez Abbey):
A wy? Co dostaliście pod choinkę? Podobał wam się ten dzień? Nie było żadnej ,,wtopy''?
(jutro cały dzień mnie nie ma - wyjazd do rodziny, mam nadzieję, że Lorr wszystko ,,ogarnie'', jeśli nie jak wrócę źno to coś wyskrobię,ale nie marudzić :P)

Znalazłam też baaardzo upiorny FanArt Venus, specjalnie - jak znalazł :)

http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/352/c/0/christmas_venus_mcflytrap_by_xibira-d5ogx5z.jpg 
 

53 komentarze:

  1. Ja dostałam Abbey i Clawdeen Dead Tired i tak jak ty cukierki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Venus :*** chciałabym ją mieć. Ja za to dostałam 2 książki MH:
    Tą z Rochelle Venus i Robbecą i 4 część MH z draculaurą i tam jakieś przybory do szkoły z nimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam Abbey Fashion Pack perfumy żel pod prysznic pamiętnik z MH (ale nie ten elektroniczny),książkę z mh z zagadkami duuużo różnych słodyczy kosmetyki z mh(lakier cienie błyszczyk):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam Howleen DC, ciuszki do Clawdeen, książkę 'Przyjaciółk na zabój' i kasę wię kupię sobie za ro Venus i Rochelle SCOF ^.^ A moja kol dostała 4 lalki 0.0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Venus i Spectre .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam lalke Venus oraz zestaw książek do projektowania ubrań, pijame oraz zeszyt do projektowania make up i kase. Szkoda że wyjechałaś uwielbiam twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dstałam jeszcze zeszyt z zadaniami z Mh i słodycze. Moja siostra dostała lego frends i lalke Abby z dream bed.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam Rochelle i Toralei.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Venus!!to była moja wymarzona lalka!!siorka moja dostała Robeccę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam Frankie Halloween :D Perfum i dezodorant i marynarkę , ale marzę o Venus, moja naj kumpela ją ma ale jak już nie będzie zbierała to może odda mi swoje lalki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostaøam stylowe nauszniki , søodycze , døugopis z Monster High , ksiáæke o psach ♥ , ksiáæke do przerabiania lektur , swiateczna figurke , aniolka ze slomy , swinke skarbonke do skladania z puzzli , sukienke , 100 zl i to chyba wszystko ;pale to od dziadkow , 2 dziadkow , wujka i cioci , O I CO NAJWAZNIEJSZE GITARE ELEKTRYCZNA OD RODZICOW !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałam GITARĘ ELEKTRYCZNĄ!!! E-piona mała ;3 (e-piona to znaczy 'przybij pionę przez internet xD)

      Usuń
  12. ja dostałam xboxa 360 grę kinectimals jeszcze na nowy rok grę dance central 3 i lalkę tangkou Aussie juleczka11

    OdpowiedzUsuń
  13. Praktycznie wszyscy lalki dostali, oprócz tych osób powyżej:P Ja dostałam piżamę (:P), 2 srebrne, zaje**ste bransoletki, kolczyki kółka, słodycze, kasę i co najważniejsze całą trylogię ''Erę Pięciorga''<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dostałam Meowlody i Purrsephone oraz Robeccę.Oprócz tego piżamkę,rękawiczki,kolczyki,maskotkę,długopis,naszyjnik i oczywiście słodyyyycze.=^.^=

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam Robecce,Clawdeen Coffin Bean z kawiarnią,2 sztuki puzli z MH,Kuferek z dezodorantem,perfumem i pomadką z MH,Leginnsy z MH,Pluszowego misia i skarbonke do malowania:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam Venus, Cleo Halloween, Toralei kalendarz MH i karty do gry MH, słodycze i 2 torby i ciuszki do Clawdeen :) O i jeszcze łyżwy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostałam Draculaurę i Clawda, też Venus, puzzle MH, Cleo Hallowen i słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostałam w tym roku lalkę Frankie, Robeccę, Cleo oraz kalendarz z MH i jeszcze zapomniałabym- słuchawki ale to nie z Monster High .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam 230zł na wybraną lalkę ;d i chyba kupię Draculaurę i Clawda albo Cleo i Deuca

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostałam Venus, Abbey Basic, piżamę z MH, rękawiczki z MH, rajstopy z MH, dużo słodyczy, dużo kasy, torbę z MH i the sims 3 nie z tego świata.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dostałam Abbey ! I opaske monster high , 3 książeczki ubieranki monster high i grę planszową w życie ! I jeszcze prawdopodobnie dostanę jakąś lalkę monster high od chrzestnego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dostałam Robbeccę Steam. Moja koleżanka dostanie 10 lalek (jej rodzicę są okropnie bogaci)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie dostałam wymarzonego prezentu. Bardzo chciałam Toralei, a dostałam parę drobiazgów na Wigilię. Beznadziejnie, wycofują ją ze sprzedaży i już jej nie będę mieć. Zazdroszczę ci fajnego pakunku od choinkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jutro ide do Babci i ta może tez dostane lalke z monster high

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dostałam na razie kubek 50zł i parę innych pierdół, a jutro mam 2 i tam dostanę ( na 100%) Robeccę, magiczne drzewo "pojedynek" i zabawki które wygrałam w akcji list do św. Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  29. zaś moja kumpela dostała Venus.
    ten i poprzedni komentarz pisała Lila Kardziewska

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dostałam : bluzę z MH, tunikę, spodnie ( Za małe, więc do wymiany ), drogi telefon dotykowy, slodycze i ... Frankie Sweet 1600 ! Jedna z moich wymarzonych lalek :*
    Moja koleżanka pewnie też coś dostała z MH, bo jest o wszystko zazdrosna i rozpieszczana...

    OdpowiedzUsuń
  31. Acha, ja dostałam jeszcze : żel pod prysznic, perfum i jakoż mój tata ma dziś imieniny, to jeszcze od cioci taki rodzinny prezent : podgrzewacz do czekolady ( taka jakby fontanna )

    OdpowiedzUsuń
  32. Ananim nad Weroniką Szymanską napisał, że wycofują Toralei ze sprzedaży! To prawda?????? Plis odpowiedzcie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dostałam łyżwy, kurtkę skórzaną z ćwiekami, torebkę niebieską, buty air max, dużo słodyczy i kasę za którą kupiłam sobie nowy dres adidas oraz czapkę pandę z uszami(takie śmieszne ma pompony),a oto linki co kupiłam i dostałam:
    http://allegro.pl/dres-damski-adidas-ess-r-l-new-sarafis-i2887029455.html
    (link do dresu ja kupiłam go za 159zł na przecenie u mnie w mieście)
    http://allegro.pl/super-modna-czapka-zimowa-z-misiem-panda-i2865081910.html
    ( czapka 20zł)
    http://allegro.pl/nike-air-max-90-r-38-5-nowosc-2012-buty-markowe-i2877009910.html
    ( Air Max 90 mój rozmiar to 37)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam juz 13 mh yay ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy z pytaniem o Toralei:
    Niestety seria basic przestała być produkowana, dlatego osiąga monstrualne ceny na allegro! Chciałabym mieć Toralei,ale mi również to powiedziano. Musiałąm zadowolić się Venus.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dostalam sykienki, Księgę Czarów( na playstation move, to jest czadowe!) nowe wydanie monopoly, no i perfumy playboy`a!!! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi na maila jak się gra w księgę czarów, bo dostałam i za bardzo nie umiem w nią grać:/

      Usuń
  37. Ja pod choinkę dostałam lalkę Jinafire Long i książkę czwartą część MH zaś moja młodsza siostra dostała Draculaurę Sweet 1600 O.O

    OdpowiedzUsuń
  38. ja dostalal Rochell, Venus, Robecce, 6 sezonuw supernaturalnych, czapke pande i czarny szkicownik z srebnym i zlotym cienkopisem

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie dostałam co prawda lalki. Ale prezenty, które dostałam to w większości fajne gadżety np. Książke przyjaciółki na zabój 4 takie książki do wypełniania mh słuchawki z mh torebka z operettą inną torebke z mh szminke nivea serduszka do kąpieli błyszczyk arbuzowy...

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za odpowiedź Alekso.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cóż, ja tylko trochę ubrań i 4 pary kolczyków :] Lalki nie dostanę, bo rodzice sie temu sprzeciwiają, ale... za to być może dostanę płytę swojego ulubionego zespołu :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dostałam The Sims 3 Cztery pory roku,perfumy z dezodorantem i z mniejszym flakonikiem,skarpety,maskarę z kosmetyczką,jeszcze jedne perfumy i oczywiście dużo słodyczy i pieniądze za które zamierzam kupić martensy :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja dostałam Robesse a ma siostra Venus + jakię książeczki z zadaniami i naklejkam i MONSTER HIGH.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja siostra dostała Frankie ( tą zwykłą ) i Abbey ( też zwykłą )

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny jest ten fan arcik Venus :)


    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny jest ten fan arcik Venus :)


    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  47. Też dostałam taki zestaw z naklejkami i też jest z Anglii, ale zbieg okoliczności

    OdpowiedzUsuń
  48. lubicie moviestar

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja dostałam 4 lALki od mamy Draculaure Królewne Śnieżkę , od taty Rochelle Scaris, od chrzestnej Lagoone Z łużkiem i Cleo schols out od kuzynki

    OdpowiedzUsuń
  50. toralei,purrsephone i meowlody jako czirliderki odjazd kocham toralei

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)