sobota, 22 grudnia 2012

Ubieranka Operetty DC + mała zapowiedź

Od razu mówię dziękuję pewnemu anonimowemu czytelnikowi za informacje.
Dziś możemy zagrać już w ubierankę z Operettą Dance Class :
Link: www.starsue.net/game/Operetta_in_Dance_Class.html
Niestety piosenki nie rozpoznaję,ale nie jest zła.
Dodam jeszcze jak zawsze parę screenów z owej gry:

 A tutaj jak ja ją ubrałam:
Zagracie? Co o niej myślicie?

_______________________________________________________________________________
Nie przegapcie wyników konkursu! Wyniki już jutro! Cieszycie się?
PS Mała zmiana planów - będą 3 wyróżnienia, nie mogłam przejść obojętnie obok jednej pracy :)
_______________________________________________________________________________

3 komentarze:

  1. SUPCIO !!! JAK ZWYKLE PERFEKCYJNIE !!! Czy mogę być współredaktorką bloga ? Plis :) Lovciam MH !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muza jest z serialu "Taniec Rządzi" emitowanym na DC. Śpiewa ją Amber Lily.Tytuł to "Turn it on "

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę mogła ci troszeczkę "pomagać" jeśli chodzi o ubieranki, bo wchodzę tam bardzo często. Jak co, to podpisuje się BlackRose00, jak założę sobie konto i ( może ) bloga o One Direction, bo ich kocham, to tak właśnie będę się nazwała. To właśnie ja dałam ci znać o tych ubierankach . Bardzo mi miło, że o mnie wspomniałaś...

    BlacRose00

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)