niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwester! :)

Chciałabym wam życzyć zdrowia,szczęścia, pomyślności,powodzenia i spełnienia marzeń w Nowym Roku i szalonego Sylwestra!
Niestety jutro chyba nie będę mogła dostać się do komputera, więc dziś składam wam upiorne życzenia. Mam nadzieję,że rok 2013 będzie dla was przeupiorny i prześwietny!




 Macie jakieś plany,postanowienia na 2013? Jak zamierzacie spędzić Sylwestra?
Ja osobiście żadnych postanowień nie mam, no może dobre świadectwo :) A jeśli chodzi o spędzenie Sylwka, to zostaję w domu, kuzynostwo przyjeżdża, będzie zabawa, kolorowo. Zrobię chyba sobie juro pasemka jednodniową farbą ( jak myślicie, do kasztanowo-rudych włosów śmieszniej mi będzie z neonowym pomarańczem czy niebieskim? A może granatem? Albo wszystkie na raz? :P)
Dość o mnie, teraz wy opowiedzcie mi w komentarzach jak jest u was!

                                           ♥  SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!! ♥

11 komentarzy:

  1. Ja będe u koleżanki nocowała będzie extra!!
    Wszystkim redaktorkom
    i wam życzę UPIORNEGO
    SYLWESTRA!!!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jade do kuzynów w berlinie i tam zostaje ( przeprowadzka) mnie nie obchodzi gdzie będę na sylwka tylo co będe wtedy robiła

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie będzie koleżanka na noc, kuzynostwo i ... No - nawet - nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasemka: Wszystkie na raz :D !!!!!!

    C.B. i .N.C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jade do kumpeli na noc.
    Zabieram ze sobą UNO i dobry humor:)
    To będzie SZALONA NOC!!!!!!!
    Jeśli się zgodzi to zrobimy sobie karaoke.

    Wszystkiego upiornego, szalonego sylwestra,żeby wasz blog z każdym rokiem był co raz lepszy, nowych czytelników i nowych lalek MH. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i również Wam życzę szczęśliwego nowego roku ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj w nadchodzącym roku,upiornego sylwestra i przepięknych fajerwerek.
    Pozdrawiam całą upiorną redakcję.Życzę redakcji jak najwięcej gości na tym wspaniałym blogu,jak najwięcej lalek MH,
    zdrowia szczęścia i spełnienia marzeń w przyszłym upiornym roku.
    Buziaki
    ZUZU

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawzajem!Ja zostaje w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) ja też Wam życzę potwornego i zabójczego sylwestra oraz upiornego nowego roku ,a co do pasemek wszystkie na raz XD będziesz wyglądała ZABÓJCZO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. >>ŻÓŁWIK<< też mam kasztanowo-rude włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wy to macie szczęście... Ja zostanę sama, no może pszyjedzie mój brat. A jeśli chodzi o pasmka, to wiesz mi nie rub sobie pszystkich naraz! Próbowałam w dzień mojego pierwszego koncertu, i wyszło tragicznie. A ja byłam wokalistką i wszyscy siè gapiów na mnie i te tragedie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)