sobota, 29 grudnia 2012

Chcecie aby wasza OC wyglądała efektownie?

Witam was upiorki w ostatnich dniach tego roku.
Od razu uprzedzam, że ten artykuł będzie raczej w charakterze poradnika dla początkujących autorów OC.
Tu podam wam rady i osobiste wskazówki do postaci. Pokażę co zrobić aby wyglądały powalająco! Ujawnię też wam co zrobić aby uniknąć wpadek.

Zacznijmy od wyboru bazy, który jest niezwykle ważny. Osobiście ja polecam osobą robiącym na paincie kolorowe basy. Czemu? Zobaczcie:
 (jeśli nie widać napisów,kliknijcie na obrazek - powiększy się)

Następny punkt w wyborze basy jest jej stan, nie wybieramy np. basy z komputera już po zapisaniu. Mówiąc szczerze okropnie to wygląda kiedy wszystko się ,,spikseluje'' :
Teraz przechodzimy do równie ważnej czynności -  tworzenie ogólnego wyglądu.
Pamiętajcie aby wybierać dobre narzędzia. Tu przykład tworzenia włosów,oraz zaznaczone najpotrzebniejsze sprzęty:

Poruszę może temat ubrania:

Skoro już wszystko wiecie, dam wam małą radę - kiedy już zrobicie ubrania,włosy, a zmienicie kolor skóry - zmieńcie również kontur! Nada to bardzo dobrego efektu cieniowania.

Mam nadzieję,że teraz wasze OC będą piorunująco dobre! Nawet na zwykłym paincie.

Blodżek (..) prosiła mnie ostatnio o to by móc dawać na bloga wasze postacie. Jeśli umiecie linkować obrazki ( jeśli nie to trudno, ja przyznam się nie umiem xD ) dajcie je tu, w komentarzach. Chętnie je pooglądam :)



32 komentarze:

  1. Naprawde nie wiesz jak linkować obrazki?Wejdż sobie na strone np. TinyPic prześlij zdjęcie i gdy już prześlesz i wpiszesz to co wyskoczy na obrazku skopieuj jaki kolwiek z podanych inków na stronie i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja postać nie jest jeszcze skończona, ale napewno będzie 1 stycznia!
    PS: Boska ta Aleksa na dole!

    OdpowiedzUsuń
  3. super jesteś najlepszą redaktorką bloga! Zapraszam także na mojego bloga mam tam na razie tylko 1 post bo nie ma żadnych nowinek . To twoje nowe zdjęcie jest super ,a umiesz cieniować? Bo jak tak to dodaj na bloga jak się cieniuje plisss

    OdpowiedzUsuń
  4. Alekso, może byś zmieniła tą Cleo i Operettę? Są świąteczne. Wstaw np. swoją sylwestrową Aleksę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimek od zmiany nagłówka:
    Tylko Lorr może decydować o nagłówku, ona jest włąścicielką, ja tylko redaktorką - chciałam zrobić takie co tu na dole,ale jeszcze z postacią Lorrki. No ale pech,że mi jej opisu nie przysłała :( Jutro jeśli by się zgodziła niech mi prześle na pocztę stardollową (jeśli to teraz czyta :P) postaram się dokleić jej postać.

    Naxsi:
    Umiem cieniować, np. Włosy mojej Aleksy są często cieniowane. Na ubraniach rzadko eksperymentuje, ale się zdarza.Najlepiej to się cieniuje na gimpie,niestety nie posiadanego prze zemnie. A, i dziękuję za pochwałę ;)

    Natalia:
    Ejyh! Mówiłam ci przecież kiedyś,że to dla mnie czarna magia! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. http://m.ocdn.eu/_m/c1b5675458706b862ea1af93ca337a5a,62,37.jpg podoba ci sie

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja chętnie cię tej czarnej magii naucze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://i50.tinypic.com/1zl8z09.jpg

    Oto moja rysowana tak sobie :)
    Ola a będziesz robiła jakiś post z postaciami ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejyh (mogę, tak? Jestem przyzwyczajona do tego jak nie wiem :P):

    Być może... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie możesz do mnie mówić ejyh ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pierwsze OC oto one: http://img850.imageshack.us/img850/92/tasha.png

    Mam nadzieję że się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszły ci nieźle zwłaszcza ta do której użyłaś bazy Howleen. Pomijając grzywke Justina Bibera.

      Usuń
    2. Ewę tam. Nie widać tej grzywki Bibera xD Są ślicznie!!! Nawet moja mama tak powiedziała ;3

      Usuń
    3. *pierwsze słowo to 'eeee'. Sorka za błąd ale iPad źle wpisał ;c

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. I zrobiłam dziewczynę Jacksona , Angelę: http://img19.imageshack.us/img19/8123/angelag.png

    OdpowiedzUsuń
  14. Ba, mnie nigdy nie wyjdą takie fajne jak twoje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta dziewczyna Jacksona!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://monsterhighblox.blogspot.com/2012/12/moje-rysunki-3.html
    Tam są moje ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. to moje dzieło http://images.wikia.com/monsterhighwasnepostacie/pl/images/c/cb/Hh3.png

    OdpowiedzUsuń
  18. A oto moja MH. Jest to Syrenia- siostra Lagoony Blue. Jest ona moją pierwszą postacią. Mam w planie zrobienie jej opisu (bio) i innych jej wydań (z innymi strojami). Jak mi się uda to na pewno dodam linki w komentarzach. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
    Oto link:
    http://files.tinypic.pl/i/00226/b5mz26w7c08j.png

    OdpowiedzUsuń
  19. @Anonim
    Czy przypadkiem nie dorysowałeś tylko włosów ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aleksa, masz talent :D
    Ta twoja sylwestrowa wersja jest boska ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. http://pu.i.wp.pl/bloog/84028926/51979852/Mi_Pj_big.jpg

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje Zozolku , jak chceż mogę zrobić też jakąś z twoich postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;3 Na moim blogu ciągle pojawiają się nowe, więc wchodź ;3

      Usuń
  23. Przydał mi się ;D

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Buty można zrobić,choć to poradnik dla tych co robią to pierwszy raz,oni zazwyczaj biorą basy z butkami ^.^

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)