wtorek, 4 grudnia 2012

Przygotowania, urodzinki, imprezy,święta...

Ostatnio w świecie upiorek jest dość mało nowinek, no może od czasu do czasu coś się pojawi...
Dlatego teraz wysuwam się do ciebie z pytaniem:

Czy chciałabyś kiedyś wyprawić swoje urodziny/imieniny/inne okazje wyprawić w stylu Monster High?
To świetnie się składa. Być może paru z was wie o ozdobach z okazji sweet 1600 na angielskiej stronie MH. Niestety większość z nas chciałaby je po polsku...
Niedługo ja będę miała okazje do świętowania (patrz kalendarz : 12.12.12r. kto ma imieniny :D) dlatego przetłumaczyłam je. Postanowiłam się nimi z wami podzielić:
W każdej chwili możesz je sobie wydrukować i mieć jakieś upiorne dodatki do przyjęcia. Moim pomysłem są gazetki dla gości z rebusami,qiz (z różnych powodów ich tu nie zamieszczę), zabawa ,,przypnij osiołkowi ogona'' (w tej roli Toralei), przetłumaczona wizytówka, zaproszenia,bransoletki i maski.
Dodaje:
- wizytówka ( w białe drapnięcie możesz wpisać swoje imię i powiesić na drzwi :))

-zaproszenia: (wypisz czas,miejsce,itd. wydrukuj ile chcesz!)
- moja zabawa :,,przyczep ogon Toralei''


-Bransoletki:



By uzyskać bransoletkę wytnij paski wzdłuż przerywanych linii,każdą zwiń w mały rulonik (najlepiej przy pomocy ołówka), i nawlecz na nitkę lub coś w tym rodzaju)
Powinno wyjść coś na kształt tego:


                                       UPIORNEJ IMPREZY ŻYCZĘ!!!

                                           Podobają ci się ozdoby? Chcielibyście coś więcej?
                               Edit:
Zaproszenia w użyciu: :P

  

(oczywiście treść zamazana - ale i tak nie doczytaliście by się, słaba jakość. Tak to już jest jak się robi zdjęcie kamerką :/)

9 komentarzy:

  1. śliczne, zwłaszcza zaproszenie *,*
    zapraszam do siebie na sesje lalek mh ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie fajna ta zabawa z Toralei! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ale nie wiem kto by chciał drukować z adresem twojego bloga...

    Kotka152

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotka152:
    Chętnie dałabym bez adresu ale niestety parę osób na pewno by to skopiowała na swoje blogi i moja praca poszłaby na marne. Bransoletki można śmiało drukować, ich nie chciało mi się zaznaczać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Aleksa.De.Nile0707:
    Mam imieniny wtedy, co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy:
    :D Nom, widzisz. Ale impreza moja jest w sobotę (następną) - przecież nie w środę, wszyscy by się zwinęli bo sprawdziany :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tą imprezą. Hey, dlaczego kiedy wchodzę na blog, to mi się wyświetla TYLKO ten wpis?
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  8. Mary:
    To zależy od długości posta. Kiedy byłby krótki, byłby razem z innymi - ale z racji tego że jest długi wypchnął wszystkie posty na inną stronę. Mam nadzieję,że teraz już wszystko wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)