czwartek, 20 grudnia 2012

Aby ,,podkręcić'' atmosferę.

Jak już pisałam w poprzednim poście, miałam problemy techniczne. Na szczęście zakupiono mi nową myszkę i już jest dobrze. Właściwie wszystkie postacie są zrobione, zostało mi jeszcze BIO postaci z miejsca 3.
Wszyscy pytacie mi się ,,kiedy wyniki?''. Wyniki mają być świątecznym prezentem,dlatego ujawnię je dopiero w poniedziałek, najprędzej w niedziele. Powiem wam jeszcze,że było tyle wspaniałych prac, nie byłam w stanie wybrać tylko 3. Dlatego zaplanowałam 2 wyróżnienia.
Zapowiadałam również kalendarz, a żeby pokazać, iż ,,nie obijam się'', oraz ,,troszkę was nakręcić'' dodaję już pierwszy miesiąc,Frankie.

(uwaga,praca mojego autorstwa,niezalinkowana, więc proszę, jeśli chcesz wrzucić to gdzieś indziej uszanuj PRAWA AUTORSKIE i napisz kogo to praca , można drukować bez przeszkód )

 A żeby post nie był typowo organizacyjny, dodaję parę FanArtów:






 

15 komentarzy:

  1. Super :) już sobie go wydrukuje, chce więcej!!!
    (przy okazji wydrukuje sobie draculaure jej fanart)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłaś to na paintcie? Bardzo ładnie wyszło. Ja to raczej tak nie umiem na kompie. Wolę kredkami, a przy okazji to więcej rysuję moje OC. Nawet mi się zdarzyło rysować koniki pony jako monster high ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież ty tego kalendarza nie zrobiłaś -,- na jednym z blogów wstawiono obrazki całego kalendarza z 12 postaciami -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. No przecież że nie, czy ja mówiłam że to jest zrobione przezemnie na paincie? To jest PRZETŁUMACZONE PRZEZEMNIE!!! Jest różnica? Zasadnicza -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie fanart ze spectrą. Kalendarz tez super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kalendarz! DAJ WIĘCEJ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, czekam na luty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamiast brać kalendarz z netu robię własny

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiłam to już wcześniej, ale powiem jeszcze raz - podawajcie źródła do jasnej ciasnej! Tak się awanturujecie, że 'kradną' wam z bloga a jeśli nie podajecie źródeł to robicie zupełnie to samo. (I bez durnych wymówek, że informacje bierzecie z zagranicznych blogów - to, że są zagraniczne nie oznacza, że możecie kraść z nich informacje)

    OdpowiedzUsuń
  11. ALEKSA MASZ NAJLEPSZE POSTY NA BLOGU !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kalendarz zaczyna się od niedzieli, bo 1 stycznia jest we wtorek, a może tam jak w Angli kalendarz zaczyna się od niedzieli więc zamiast dawać nam niedokładny kalendarz popraw go.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lila:
    Nie wiem, tak było, więc tłumaczyłam tylko miesiąc i dni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pod kalendarzem piszesz że " jeśli chcesz wrzucić to gdzieś indziej uszanuj PRAWA AUTORSKIE i napisz kogo to praca " A gdzie prawa autorskie od FanArtów? To że są podpisane nie znaczy, że sama nie łamiesz PRAW AUTORSKICH! Zamiast zamieszczać ich jako obrazków, wstawiaj linka, uwierz też miałam taki problem, i teraz tak nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Pałla: Sama uważam to za bardzo dwulicowe podejście. Dziewczyny awanturują się, gdy ktoś kopiuje od nich z bloga a w gruncie rzeczy robią to samo.
    A jeśli chodzi o fanarty to wypadało by się najpierw zapytać autorów czy w ogóle sobie życzą, żeby umieścić ich arty na czyjegoś bloga. (A już na pewno podać link zwrotny)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)