czwartek, 6 grudnia 2012

Mapa i plan świata monster high!

Witam w ten upiorny wieczór!
Mam dla was mrożącą krew w żyłach informację. W zdaje mi się Hiszpanii, stworzono konkurs. Nie wiem dokładnie o co w nim chodzi,ale ważne jest jego wykonanie!
Dzięki niemu został pokazany plan szkoły oraz mapa świata MH.
Tu obrazki:
Mapa:

A tutaj szkoła. Zauważcie że dla realistycznego podejścia umieścili w nim postacie:


Jak wam się podoba? Mi bardzo - tylko wielka szkoda,że nic nie po polsku, ewentualnie angielsku.

Tu zamieszczam adres gdzie to znalazłam, jakbyście chcieli to ujrzeć na ,,własne oczy'':
http://es.monsterhighuniverse.com/

Co o tym myślicie? Domyślacie się o co chodzi w konkursie?


9 komentarzy:

  1. SUPER!!!Ale oczywiście nie w Polsce :/.PS.PIERWSZY !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałem przetłumacyzć to i wyszło:
    Dokonaj Lista Świąt! Książka otwiera produkt i kliknij "pytam", aby dodać go do listy świąt.
    Marka Lista Tenguis! Kliknij na "mam go" i jest zapisywany do Tenguis listy. Można przeczytać w mojej szafce. Otwiera Universe Book! Znajdziesz wszystko co chcesz na produkty świąteczne posortowane według kategorii. Szukasz konkretnego produktu? Szybko znaleźć z odstraszające wyszukiwania jest na górze strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra, doczekałam się mojej okazji. Bez problemu mogę wytłumaczyć wam wszystko. Centro comercial znaczy centrum chandlowe, instituto monster high to straczyceum, a dosłownie, liceum
    m. h. a playa sombrilla, Mroczna plaża, a dosłownie, plaża parasol.

    P. S.
    Tak wogule to ten konkurs na 100% pochodzi z Argentyny. Umiem rozpoznać sposób pisania.

    OdpowiedzUsuń
  4. A, zapomniałam, cementerio to cmentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jedno;
    Oglądałam sobie zdjęcia z drugiej wojny światowej. Skojażyło mi się to z umarłymi, co skojażyło mi się z cmentarzem, co " " z szkieletami, i to oczywiście skojarzyło mi się z Skelitą!
    Wkażdym razie myślałam sobie że jeśli Skelita jest szkieletem to kiedyś muśała być normalsem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochh, widać już Mary,że masz już swoją specjalność :D Już nie muszę próbować z tłumaczem google - bo tu proszę, spec od tego języka na wyciągnięcie ręki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, teraz wiem jak całkiem wygląda Straszyceum!Tylko brakuje mi tutaj tej sali na różne apele...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyliście może, że w jednym pomieszczeniu ( sala lekcyjna ) znajduje się i Jackson, jak również Holt ? xP

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)