poniedziałek, 3 grudnia 2012

SCOF już w sklepach.

Mam dla was elektryzującą informacje!:
Lalki Scaris już są w sklepach za granicą (zdjęcia z Hiszpańskiego sklepu)
wszystko na dobrej drodze by trafiły do polski w wielu sztukach :) :





Cena jednego egzemplarza to 29,99 euro.
Weźcie sobie to razy 4 i wyjdzie mniej więcej polska cena w zł.
119 zł (zapewne drożej) czyli o trochę więcej niż seria Basic
~zależy gdzie kupujesz, w moim przypadku basic kosztuje 109zł~
Być może, w przyszłości sprawię sobie Jinfire.

A wy co o tym sądzicie? Wymarzyliście sobie którąś na np. Boże Narodzenie?


13 komentarzy:

  1. Już dawno są .

    OdpowiedzUsuń
  2. są na allegro a jak chcecie linki to wejdźcie na bloga: http://monster-high-co-nowego.blog.onet.pl/ są tam linki do Scaris City of Frights, Dance Class, Ghouls Alive i Picture day po całkiem niezłych cenach ja na to, że unikaty z USA

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupujesz Basic za 109zł?

    OdpowiedzUsuń
  4. Do redaktorów:Jest już omówienie Spectry Ghouls Alive!Link:
    http://www.youtube.com/watch?v=OlX53Gjxmfo

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Anu$ka:
    W sklepiku w moim mieście. Może jest niewielki,ale dość tani. Poza tym, jak kupię jedną mam 9 zł zniżki na następną :) właściwie 100 za kolejną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Aleksa.De.Nile0707:
    To masz świetnie!!U mnie są z takich korzystnych ofert to roller maze za 59zł i Venus i Robecca za 90zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie rozumiem zł. Jak już muwiłam; wychowuję się w Hiszpanii a tam się używa euro.
    Wiem że nikogo to nie interesuje ale żeby coś napisać na komciu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Mary:
    Spokojnie, jeszcze zrozumiesz :) Zł to polska waluta. Łatwo ją otrzymać mnożąc euro razy 4. Np
    20 euro razy 4 = 80 zł.
    Jak już kiedyś mówiłam - każdy się czegoś uczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aleksa że jesteś taka wyrozumiała. To ta sama Mary co pisała wcześniej tylko że zmieniłam zdjęcie na profilu.
      Pa pa

      Usuń
  9. Z serii Scaris najbardziej podoba mi się Rochelle i Clawdeen :)

    OdpowiedzUsuń

  10. najbardziej chce rochelle i clawdeen

    OdpowiedzUsuń
  11. Mary:
    Nie wiem czy ty wiesz,ale stosuję pewną zasadę. Sprowadza się do 2 punktów:
    1.Miła dla miłych
    2.Niemiła dla niemiłych

    Nie masz za co dziękować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)