piątek, 17 czerwca 2016

Zdjęcia promocyjne WtMH - Lagoona i Cleo Dance The Fright Away

Po mojej kilkudniowej nieobecności na blogu, wracam do was z kolejnymi zdjęciami promocyjnymi. W tym wpisie zostały pokazane fotografie najnowszych lalek, jednak o tych starych również wypadałoby coś powiedzieć. Tutaj możecie znaleźć więcej zdjęć Cleo, gdyż napotkacie w tym poście tylko jeden obrazek z nią, gdyż zwyczajnie reszta została już kiedyś pokazana. Zacznijmy jednak od Lagoony, która dopiero niedawno dostała dokładniejsze fotografie promocyjne. Jedno z nich było pokazane już tu, więc odsyłam was do konkretnego miejsca, nie wklejając go już dwa razy.
Resztę znajdziecie poniżej:
 
Muszę przyznać, że nigdy nie przepadałam za tą postacią, jednak od czasu reboot'u, zaczęłam patrzeć na nią łaskawszym okiem. Nie wiem, jak to się stało, ale jej nowe odsłony bardzo mi się podobają. Uwielbiam jej sukienkę oraz delikatny makijaż. Do gustu przypadły mi także jej akcesoria.


Przechodząc już do Cleo, o której wcześniej była mowa, jestem niezmiernie zadowolona z tego, że jej zdjęcie w pudełku już nie straszy jak to, należące do prototypu z tego wpisu. Brr, nadal ciarki przechodzą po ciele na samo wspomnienie tej ''żyrafy''. Nadal nie jestem fanką nowego wyglądu straszyciółek, jednak uważam, że Lagoona i mumia najmniej na tym ucierpiały i prezentują się znośnie.

Podobają wam się te lalki? Która upiorka bardziej się wam spodobała?

3 komentarze:

  1. Obie są śliczne tylko nie mogę się przyzwyczaić do koloru oczu Lagoony. Zielone były ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi się wydaje czy Lagoona ma odwrotnie założone buty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt dla ciebie, anonimku XD Faktycznie! XD To już oni lalki do promocyjnych ogarnąć nie umieją? ._. XD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)