sobota, 11 kwietnia 2015

Szczegółowe zdjęcia upiorek BY,BY! + pamiętniki

Niedawno mogliśmy oglądać zdjęcia zapakowanych upiorek i upiorów z serii BooYork, BooYork!
Dziś przyszła pora na szczegółowe zdjęcia nowych postaci.

Mouscedes King

   

   

    

Na pierwszy ogień poszła Mouscedes King. Ogólnie cała lalka niezbyt mi się podoba. Może gdyby jej strój miał bardziej stonowane kolory, byłoby inaczej. O dziwo, bardzo podoba mi się jej twarz i włosy. Ma świetne buty, ale dodatki do sukienki to katastrofa. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że gdyby w jej kreacji było więcej pudrowego różu wypadłaby lepiej.
Teraz czas na pamiętnik :

   

   

   

   

   

O pamiętniku dużo powiedzieć nie mogę. Ma ciekawą okładkę i jest "pisany" fajną czcionką :)

Elle Eedee


   


    

Elle na początku nie podobała mi się. Teraz jednak zmieniłam zdanie. Ma śliczną twarz. Bardzo lubię, kiedy lalki są tak dopracowane. Ma bardzo ciekawą fakturę skóry. Sukienka jest wręcz genialna, tak samo jak buty i biżuteria, jedyne co bym zmieniła to ozdobę we włosach, ale tak też wygląda bardzo dobrze.
Pamiętnik :

   

   

   

   

   


Okładka, tak samo jak w przypadku Mouscedes bardzo mi się podoba, a czcionka pasuje do Elle.

Luna Mothews


   


   

   



Luna to zdecydowanie mój numer jeden. Od początku bardzo mi się podobała, a moje zdanie o niej nie zmieniło się. Ma świetną fryzurę, makijaż i buty. Na sukience układa się wzór czaszki co wygląda olśniewająco. Skrzydła, z tego co widzę da się zdjąć. Moim zdaniem - nic dodać nic ująć.

Pamiętnik :

   

   


       

    

Pamiętnik Luny również mi się podoba. I okładka, i czcionka są fajne :)

Ogólnie uważam, że nowe postacie "BooYork, BooYork!" są bardzo dopracowane i myślę, że któraś z nich na pewno zagości u mnie :)

Co sądzicie o nowych postaciach? Podobają wam się?


2 komentarze:

  1. Nie za bardzo przemawiają do mnie lalki z BY, BY. Jedyna która trzyma poziom to Luna. jako, że chcę minimum po jednej lalce z tych nowo-filmowych postaci ze względu na nowe szczotki to chyba ona u mnie zagości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się Elle :) Natomiast najmniej Mouscedes, przez te zęby na wierzchu i rozbiegane oczy wygląda jakby byla upośledzona (Tak mi się kojarzy :>). W sumie Luna jest mi obojętna. Nie jest złą laką, ale coś mi w niej nie pasuję. Niewiem czyto te wielkie oczy czy ten ,,motyl,, na głowie ale coś jest z nią nie tak :/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)