sobota, 18 kwietnia 2015

Figurek ciąg dalszy

Twórcy Monster High co rusz raczą nas figurkami naszych ukochanych upiorów. Zazwyczaj są to po prostu ''stare kotlety w nowym sosie'', czyli przepakowane figurki, które pierwotnie używano do tabletów lub całkowicie nowe postacie dołączające do serii Vinyl Figure, ale jeśli sięgniecie pamięcią do dość starej nowinki, być może skojarzycie te, które chcę wam pokazać w tym poście. Na początku widzieliśmy tylko szczegółowe zdjęcia na ogół głównych upiorek i niewyraźną resztę. Teraz zainteresujmy się ich ''kolejną turą'':
-Gigi Grant
Ogólnie figurka jest całkiem ładna. Przypomina Gigi i nie widzę jakiś większych uchybień. Upiorka jest ładnie wykonana. Zadbano nawet o wzory na spodniach.

-Venus McFlytrap
Venus nie spodobała mi się tak, jak jej koleżanka. Coś mi nie gra w jej twarzy. prawdopodobnie nos i usta są odrobinę za wysoko i daje to dziwny efekt. Jest u niej mała dbałość o szczegóły. Nie chciało im się wykończyć legginsów upiorki i zostawiono je gładkie. Do tego kolor butów, jak i spodni jest bardziej fioletowy, niż różowy.

-Toralei Stripe
Toralei wyszła im całkiem nieźle. Brakuje mi tylko dokończonego wzoru na bluzce, chociaż to tak bardzo nie rzuca się w oczy i wygląda na to, że po prostu miało tak być. Mimo tego małego niedociągnięcia, upiorka jest bardzo ładna.

-Spectra Vondergeist
Spectra padła ofiarą zbytniego wydłużenia twarzy. Rozumiem, że duszyca posiada podłużną buzię, ale to jest lekka przesada. Zbyt mocno wyszczuplili jej policzki. Przez ten mały błąd, upiorka wygląda jakoś dziwnie. Mimo tego, że strój ma bardzo ładnie odwzorowany, jakoś nie przypadła mi do gustu.

-Robecca Steam
Robotka ma ten sam problem, co upiorka przed nią. Też mi się wydaje, że ma zbyt chudą twarz. Mimo to, uczennica Straszyceum nie wygląda najgorzej. Ma bardzo ładnie odwzorowany strój i całość prezentuje się przyzwoicie.

-Pani Głowenia Krewnicka
Dyrektorka jest bardzo ładnie wykonana, nie widzę u niej żadnych niedociągnięć. Podoba mi się w szczególności jej twarz. W jej wypadku widać, że trochę się do tego przyłożyli ;)

-Holt Hyde
Biedny Holt. Całkowicie zepsuli mu twarz tym dziwacznym uśmiechem. Jest zbyt szeroki i nienaturalny. Wydaje mi się też, że brakuje mu wzorów na kurteczce. Upiór również wygląda strasznie chudo, szczególnie na twarzy.

-Jinafire Long
Jinafire ma chyba jedno oko za blisko nosa. W każdym razie nie przeszkadza mi to na tyle, abym powiedziała, że mi się nie podoba. Niestety, buty położyły wszystko. Są wielkie, poza tym obcasy są jakoś krzywo zrobione.

Podobają się wam te figurki? Która najbardziej? 


4 komentarze:

  1. Też jestem fanką Monster High

    OdpowiedzUsuń
  2. Figurki totalnie mi się nie podobają. Mają za bardzo wydłużone twarze, uśmiech Holta mnie przeraża. W sumie Krewnicka wyszła chyba najlepiej, ewenualnie Gigi też jest całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)