sobota, 25 kwietnia 2015

Catty Noir Boo York, Boo York!

Ostatnio ukazały się dwa zdjęcia Catty Noir z serii BY,BY!
 Jedno - to dokładniejszy art upiorki, drugie - zdjęcie samej lalki. 


Moim zdaniem Catty wypadła super. Ma ładny makijaż i pozę. Strasznie podoba mi się jej sukienka, uszy kota i długie rękawiczki. Idealnie do niej pasują. Tło to "kryształowe" budynki, czyli BooYork.


Lalka wypadła równie dobrze co art. Bardzo podoba mi się wzór imitujący kryształy na jej sukience. Jedyne co mnie "razi w oczy" to mała ilość niebieskich pasemek, jednak to raczej zależy od indywidualnych sztuk. Mimo to, wszystko jest super. Nadal nie mam lalki Catty, a ta jak na razie jest moim nr 1 :) Bardzo mi się podoba, nie mogę doczekać się, kiedy będziemy mogli znaleźć ją na sklepowych półkach. 

Podoba wam się upiorka w tym wydaniu? Jaka lalka BY,BY! podoba wam się najbardziej?



3 komentarze:

  1. Bardzo lubię lalki kotołaków! Catty wygląda świetnie w tej serii i chciałabym już zobaczyć ją na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, chyba jedna z lepszych wersji Catty (^w^)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)