poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Amanita na StarSue - zapowiedź

Witam was upiory po ogromnej przerwie w pracy. W tym poście mam
dla was zapowiedź kolejnej ubieranki na StarSue, w roli głównej wystąpi Amanita.



Stworzony przez SS art Amanity ogromnie mi się podoba. Zadbali o to, aby upiorka
nie różniła się zbytnio od jej oryginalnej wersji i wyszło im to bardzo dobrze. Jeśli chodzi
o datę wyjścia ubieranki, to tak jak na zamieszczonym drugim obrazku, będzie to piątek. Osobiście nie mogę doczekać się kiedy będziemy mogli w nią zagrać, jestem przekonana, że nie zawiedziemy się na twórcach. 

Czekacie na grę z Amanitą? Myślicie, że będzie ciekawa?




2 komentarze:

  1. Gdzie można się dowiedzieć więcej o twojej postaci, Victoria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie chyba nigdzie. Wymyśliłam dla niej charakter, ale nie mam gdzie go pokazać. Pomyślę jeszcze nad wznowieniem mojego starego bloga, bo chyba tak będzie najlepiej :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)