czwartek, 3 lipca 2014

Zapakowani!

Wszyscy uczniowie z 5-pack'u wylądowali już w opakowaniu. 
Dzięki temu, nie tylko ujrzymy wygląd pudełka,ale i artów postaci!:
 
Zdjęcie nie jest zbyt ostre,ale da się zobaczyć pozy wszystkich upiorów,tło i ich graficzne wersje.
Jak widzimy,Wolny Moe jest na stołku przewodniczącego. Upiorki stoją na scenie razem z nim.
Z tyłu,oraz na dole są ich arty. Zacznijmy od Scarah. Uważam,że twarz jest wzięta z I ♥ Fashion.
Poza natomiast już jest różna. Nigdzie jej takiej nie widziałam. Jest całkiem ładna, podoba mi się ułożenie kitki. Art Gildy już mogliśmy widzieć,została użyta do jej BIO. Cleo na początku wyglądała mi jak przemalowana z I ♥ Shoes,ale ułożenie rąk jest inne oraz fryzura jest mniejsza. Mumia również mi się podoba. Jest śliczna. Lagoona wygląda mi na jej młodszą siostrę O.o Na tym arcie trochę odmłodniała :P
Podoba mi się jej art,ale chyba wszystko poza ręką jest wzięte z jej artu SCOF. Mam małe ,,ale'' do włosów. Takie nienaturalne wybrzuszenie ma po lewej. Na koniec przewodniczący szkoły. Oczywiście twarz nie różni się niczym od tej z GS,ale Wolny Moe dobrze się prezentuje i również mi się spodobał.

Podobają wam się arty lalek? Co sądzicie o opakowaniu 5-pack'u?


3 komentarze:

  1. Według mnie 5-pack wygląda tandetnie. Pięć przypadkowych lalek i to brzydkich wepchniętych do jednego pudła. Patrzcie na Cleo ochyda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że mają bardzo fajne arty, ale ten 5-pack nie jest najlepszy. Szkoda, że pierwsza lalka Gildy jest w zestawie z innymi :(

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech zgadzam się z pierwszym Anonimkiem. Ot 5 przypadkowych lalek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)