piątek, 11 lipca 2014

Zapakowani... Wydowna też!

Pojawiło się zdjęcie, na którym są zapakowane postacie FF, ale i Wydowna I ♥ Fashion! :D


Niestety niezbyt dużo widać, ponieważ jest mnóstwo pudełek, ale jak by się przyjrzeć to jest tu i pudełko Wydowny :) Ogólnie za lalką pajęczycy niezbyt przepadam, ale ta zapowiada się naprawdę fajnie. Ma śliczne ubranka dodatkowe. Pudełko jest jak reszta pudełek I♥F, tylko  w kolorach czerwieni i czerni. 
Może nawet, zastanowię się nad jej kupnem :)
Podoba wam się Wydowna? Macie zamiar ją kupić? 
~Pisała Kasia MH

5 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ta Wydownia. Jest za kolorowa, a jej szminka tak wali po gałach, że po za nią nic nie widać. Ale to moje osobiste zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Wydowna się podoba, chociaż i tak tu za wiele nie zobaczę, ale moim zdaniem nie pasuje jej taka jasnoniebieska szminka.
      A tak poza tym to lalki FF były zapakowane już dość dawno, wystarczy spojrzeć na datę w filmiku MyFroggyStuff . Opublikowała to 23 Czerwca. Wtedy już lalki były do kupienia.

      Usuń
  2. Podstawowe postacie są już w sklepach w Anglii(byłam, widziałam :D), z resztą kupiłam Aveę. Znając życie w Polsce pojawią się koło sierpnia/września. :)


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=4KPkKJoV1s8&feature=youtu.be <--- review Wydowny ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)