sobota, 5 lipca 2014

Kolejne zdjęcia 5-pack'u

Ledwo zestaw lalek został zapakowany,już znalazł się jego szczęśliwy posiadacz.
Wyciągnął on wszystkie upiorki oraz upiora i zrobił im parę zdjęć. Konkretniej 3.
Muszę przyznać,że fotografie przedstawiają lalki w korzystniejszym 
świetle niż na promocyjnym,dlatego warto je tutaj pokazać:
 
Cleo ma tu lepiej ułożone włosy niż na poprzednim zdjęciu,kiedy jakiś fan ją kupił. Nie wygląda teraz tak źle,ale nie lubię,kiedy lalka ma aż tyle ,,nawalone'' tego żelu do utrwalenia fryzury. Sądzę,że mumia równie dobrze bez niego miała dobrze ułożone włosy po wyjściu z pudełka niż teraz. Mimo to,lalka bardzo mi się podoba,wygląda znacznie lepiej niż na poprzednich zdjęciach :)

 
Wolny Moe przytulający Gildę. Wielki ,,+'' dla chłopaka Ghoulii,że tym razem ma bardziej ,,opadającą fryzurę. Ta z GS kompletnie do niego nie pasowała,w tej serii dodaje mu uroku i naprawdę fajnie się prezentuje. Gdyby był sprzedawany oddzielnie,może bym się na niego skusiła.
Obok upiora jest Gilda. O wiele lepiej wyszła tu jej twarz,nie połyskuje się tak,jednak nadal twierdzę,że upiorka ma niesamowicie ,,tępy'' wyraz twarzy,może jest to spowodowane tym,że nie posiada ona brwi :x
Ma jak dla mnie zbyt proste ubranie. Mimo,że fajny był na nią pomysł,mogli ją trochę ,,podrasować''.
Ogólnie nie lubię postaci z tła i raczej Gilda również nie przekona mnie do siebie.

 
Grupowe zdjęcie. Najbardziej z tego zestawu spodobała mi się Cleo i Wolny Moe,najmniej Gilda.
Szkoda,że nie zrobiono Lagoonie i Scarah zdjęcia razem,bo na tym obrazku Blue ma trochę prześwietloną twarz. Córka Banshee podoba mi się tu,jest całkiem ładna,ale jakoś nie przekonała mnie do siebie na tyle,abym powiedziała,że to ona najbardziej mnie stąd urzekła. Lagoona również ładnie się prezentuje,tylko po co tu te buty? ;_; One przecież do niczego nie pasują! Już lepiej,aby miały kolor błękitny.

Zestaw oceniam na udany. Postacie są całkiem ładnie wykonane.

Podoba wam się ten zestaw? Która lalka najbardziej trafiła w wasz gust?


6 komentarzy:

  1. Udany 5-pack, ale raczej go nie kupię, bo nie mam tylko Gildy i Slo Mo. Ale chwila... On zdradza Ghoulię! Na trzecim zdjęciu stoi z czterema dziewczynami i jeszcze je obejmuje XD. I... Trzyma Lagoonę za tyłek... ; -P

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę jakoś zdobyć Gildę *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubustwiam z tego packu Cleo i Lagoonę :D Gdyby Gilda się tak nie świeciła już kupowałbym ten pack.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba Gilda.Reszta lalek jest nie dopracowana. Sorka. Ale Mattel (?) się nie postarał przy tym 5 pack'u. Cleo wygląda dennie czerwone szpilki jak u jakiejś sekretarki dziwaczne włosy i zwykła sukienka. No nie przepadam za nią. Gilda śliczna! Tyle ,że w tym okropnym 5 pack'u. Wolny Moe tak se jego ciuszki to też nie jest jakaś furora. Lagoona też masakra. Scarach brak słów. Dla mnie to wygląda jak podróba MH. Widziałam inne lalki i były niesamowite ,a to to nie wygląda pięknie. 5 przypadkowych lalek wrzuconych razem do pudełka. Po co się brać za 5 pack jak nie dają rady zrobić go ładnie i porządnie. Ot to takie moje zdanie. Tylko Gilda mi się podoba reszta taka tandeta. Nie słuchajcie się mnie mogę gadać głupoty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)