środa, 23 lipca 2014

Coffin Bean

Pojawiły się zdjęcia promocyjne lalek Coffin Bean. 
Dokładnych fotografii promo dorobiły się Venus,Twyla oraz Robecca.
Zacznijmy może od pierwszej,wymienionej upiorki:
 
Zdjęcie butów,nie różnią się prawie niczym od tych z Basic,jedynie są gorzej pomalowane.
Wielka szkoda,że Mattel cały czas przemalowuje stare formy. Gdyby to było rzadko,to by uszło,ale to stało się praktycznie codziennością -.-''

 
Venus z kubkiem. Całkiem fajnie wygląda naczynie,które trzyma upiorka. Wygląda jak jakaś fiolka.
Jeśli chodzi o ubranie Venus, podoba mi się,ale dodałabym jeszcze jakieś drobne dodatki.
Makijaż i fryzura są największymi atutami lalki. Ślicznie upiorce w lokach <3
Make-up,jeśli chodzi o szminkę - odważny krok i raczej eksperyment się udał,ładnie to wygląda. Gorzej z cieniami,dałabym tu chociaż lekki róż.

 
Całokształt lalki. Góra Venus jest świetna,gorzej z dołem,bo jakoś tak do mnie nie przemawia.
Najbardziej rażą mnie buty. Są za ciężkie. ,,Ciągną w dół'' całą stylizację.

  
Zbliżenie na naczynie Venus. jak widać,jest zamknięte. Pewnie będzie można go otworzyć,jeśli nie,to będzie troszkę zabawne,że upiorka będzie piła z zamkniętego naczynia :P

Następna do omówienia jest Twyla!:
 
Twyla mogła być tu śliczna,jednak sprawę ,,położyły'' włosy. Są za ciemne i przytłaczają upiorkę.
Jeśli chodzi o strój - jest świetny. Makijaż jest może trochę przyciemny,ale z mniej wyróżniającą się fryzurą na pewno by ładnie się prezentowały. Cieszę się,że upiorka ma bransolety, dopełniają one jej strój ;3
 
Całokształt Twyli niezbyt mi się spodobał. Lubię jej kombinezon,makijaż,dodatki,ale buty i włosy to tragedia. Gdyby obuwie było w takim samym kolorze co szklanka,jakoś to by pasowało,w obecnym stanie nie bardzo. O włosach już się wypowiedziałam - za ciemne pasemka :x

 
Buty przemalowane oczywiście z serii New Scaremester. 
Same, na nogach prezentują się ładnie,jednak gdy dodać resztę,efekt nie przypada mi do gustu.

 
Kubek jest świetny! Pływające pianko-duchy to ,,strzał w 10''! 
Do tego, naczynie jest bardzo ładnie ozdobione w stylu Twyli :)

Ostatnia lalka to Robecca:
 
Moja pierwsza myśl? Robecca pije korek... Przynajmniej tak mi to na początku wyglądało.
Tam chyba nic nie ma,tylko ręka się odbija,chociaż sama nie wiem. Widzimy tu upiorkę z lekkiego profilu.
Jej makijaż jest śliczny <3 Fryzura również mi się podoba,a najlepsze w stroju jest to serduszko ;)

 
Buty przemalowane z Fashion Pack'u. Jednak to nie przeszkadza mi za bardzo,w końcu to FP.
Do tego ładny beż wynagradza to raczej ;)

 
Robecca ma naprawdę śliczne dodatki,chociaż nie jest 
ich zbyt wiele,są bardzo ładne i upiększają stylizację ;)

 
Całokształt. Na początku,Robecca mi się nie podobała. Teraz się do niej przekonałam. Jest naprawdę cudna. Mogłabym ją chyba nawet kupić. Wszystko mi się w niej praktycznie podoba.

Podsumowując,najbardziej spodobała mi się Robecca,najmniej - Twyla.
Fajnie,że więcej upiorek dołączyło do CB,seria się rozrasta,a w 'miarę nowe' postacie zyskują nowe odsłony.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej trafiła w wasz gust?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)