piątek, 9 maja 2014

Zoom na nowe zestawy

Wczoraj pokazywałam wam zdjęcia najnowszych playsetów,które były już zapakowane.
Widzieliśmy wcześniej ich ogólnie zdjęcia promocyjne,jednak tak jak w przypadku upiorek z GS, pojawiły się bardziej szczegółowe fotki.

-Zestaw Ghoulii i Wolnego Moe'a:
 
 
 
 
Playset ma u mnie duży ,,+'' za to,że w piłkarzyki można normalnie zagrać! 
Są dopracowane w najdrobniejszym szczególe.
Automat można normalnie otworzyć i postawić w nim ulubione smakołyki upiorów.
Podoba mi się,że kanapa ma oparcie. Gorzej już z dodatkami. Są trochę niedopracowane.
Najbardziej tablet i komputer. Wyglądają strasznie nienaturalnie. 
Poza nimi,wszystko mi się naprawdę podoba :)

-Zestaw Cleo
 
 
 
 
Playset jest super! Podoba mi się,że gilotynę można zastosować w cięciu kanapek :)
Fajny pomysł. Wszystko jest dopracowane i kolorowe.
Jedyne na co narzekam to brak oparcia,no,ale prawda jest taka,że jednak 
często na stołówkach są takie ławki. Choć osobiście mam w mojej krzesła.. :P
Uwielbiam te tace,jedzenie i napoje. Znalazły się nawet upiorne sztućce.

Podobają wam się te playsety? Kupicie któryś z nich?


3 komentarze:

  1. Super są 😉
    ~~Magicrose (przez telefon~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię je dla moich pullipów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno powiedzieć który lepszy. Chyba ten pierwszy bardziej mi się spodobał.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)