wtorek, 6 maja 2014

Frankie Sweet Screams

Pojawiła się ostatnio zapowiedź nowej ubieranki. Będzie to Frankie SS!:


 
Na pierwszym obrazku jest jeszcze z Sireną. 
Przypominam,że ubieranka pierwszej,z najnowszych postaci Freaky Fusion, pojawi się już jutro :)
Wracając do Frankie,myślę,że ma naprawdę fajną fryzurę. 
Wszystko jest w niej odwzorowane bardzo dokładnie,mimo,że pasma są trochę za jasne. 
Do pasa, upiorka mi się bardzo podoba. Wygląda zabawnie i słodko
. Gorzej jest już z dołem postaci. Nogi Frankie są za chude na udach. Do tego, wydaje mi się,że jest za wysoka. Nie podobają mi się też jej buty. Również są bardzo ,,wychudzone''. 
Czerwone pasma powinny być zdecydowanie bardziej masywne.

Najbardziej rozczulił mnie pupil upiorki. Jest przesłodki! I to dosłownie :P
Ubieranka ma pojawić się w ten piątek.

Podoba wam się ta ubieranka? Co o niej sądzicie? 
Czekacie na jej pojawienie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)