piątek, 30 maja 2014

Robecca GA w pudełku!

Może najpierw wyjaśnienie. Czemu chwilkę nie pisałam? Bo ja wracam ze szkoły, znajduję nowinkę to Aleksa już o niej pisała :D Ale nereszcie udało mi się i piszę. Nie przedłużając pojawiło się zdjęcie Robeccy z serii Ghouls Alive.


Według mnie jest to jedna z najlepszych lalek z serii GA. Pudełko naprawdę wygląda bardzo estetycznie, a art Robeccy jest uroczy. Lalka jest bardzo podobna do tej z basic. Chodzi mi o to, że np. Toralei ma spódnicę zamiast spodni, a u niej jest wszystko na swoim miejscu. Jej efekt jest bardzo oryginalny inny niż wszystkie. Być może skuszę się nawet na jej kupno.
Co sądzicie o lalce? Podoba wam się jej efekt?
~Pisała Kasia MH

7 komentarzy:

  1. Gdyby nie fakt, ze mam już Robeccę z Basica, a ta ma krótsze włosy to bym chciała ją mieć w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pudełka GA, natomiast samą serię - niezbyt. Chociaż o Robci GA mam dobre zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Robecca to moim zdaniem najlepsza lalka z serii GA. Jest naprawdę świetnie wykonana, dopracowana w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna lalka!
    PS. Szukacie nowego członka do ekipy? Będą jakieś nabory czy coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno był casting, spóźniłes się anonimku ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma jakąś dziwną twarz ;_; Kupię kiedyś basica.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)