czwartek, 22 maja 2014

Nowe zdjęcia Ghoul Sports!

Pojawiły się nowe zdjęcia lalek z serii Ghoul Sports. Są też pokazane ich pamiętniki od środka. Niestey na razie tylko Clawdeen i Toralei, na Spectrę musimy poczekać.  Na pierwszy ogień idzie Clawdeen :)











W tej lalce jestem po prostu zauroczona. Jest bardzo dokładnie wykonana. Wielkim plusem jest to, że w jej buzi jest balon z gumy do żucia :) Podoba mi się logo Monster High na jej czapeczce. Lalka ma delikatny makijaż i usta pomalowane bordową szminką. Strój jest typowo sportowy. Świetnym pomysłem było aby piłką była gałka oczna. Pamiętnik również mi się podoba szczególnie zapisany w nim plan dnia i wyrwany z gazety artykuł.
Następna jest Toralei ^^











Toralei równie genialna co Clawdeen. Jej strój jest po prostu przeupiorny! Wszystko do siebie idealnie pasuje, nie tylko kolorystycznie. Makijaż jest boski uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów. Jej dodatki jak najbardziej dopracowane. W pamiętnikach wiele się nie różni, mam o nich takie samo zdanie. Już zastanawiam się nad jej zakupem, gdyż lalki Toralei jeszcze nie mam. 
Uważam tą serię za jak najbardziej udaną. A wy, co sądzicie? 
Podobają wam się te lalki?
~Pisała Kasia MH




4 komentarze:

  1. Czemu artykul u Tolarei jest taki sam jak u Clawdeen. Zaczyna Clawdeen Wolf. Ok. Ale czemu u obu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO?! Anonimie, piszesz coś bezsensu... Nic nie rozumiem -.-'

      Usuń
    2. Anonimowi chodzi o artykuły z gazety wklejone do pamiętników dziewczyn. U obu jest ten sam :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)