czwartek, 8 maja 2014

Gify i inne różności,prosto z balu

Parę postów wcześniej była informacja o tym,że w Straszyceum odbędzie się niedługo bal.
W sieci zaczęło krążyć parę gifów,które pochodzą właśnie z tego wydarzenia:

-Frankie Picture Day
 
Nic w tym zaskakującego. Frankie po prostu wypuszcza z siebie iskry.
Dziwi mnie,czemu jest tu akurat w serii PD. Chyba nie będzie miała zamiaru iść tak na bal?!

-Cleo Zombie Shake
 
Cleo ma na sobie lekko ,,podrasowaną'' sukienkę Black Carpet,oraz podobną koronę. 
Branzoleta pochodzi z serii DOTD.
Ah,ale ten makijaż! Jest cudowny! <3 Pasemka podkreślają jej urodę. 
Pewnie nie powstanie jej lalka. Bardzo tego żałuję,ponieważ Cleo jest tutaj upiornie ładna!

-Clawdeen Zombie Shake
 
Tą Clawdeen widzieliśmy na zapowiedziach. 
Jest to ,,upiększona'' wilkołaczka w serii Ghouls Night Out. Buty są z innej serii. 
Nie mogę na razie określić z której. 
Wydaje mi się,że ona również nie dorobi się swojej lalki. 
Jest trochę zbyt podobna do jej wersji GNO. Mimo wszystko, straszliwie mi się podoba :)

-Ghoulia Zombie Shake
 
Tym razem Ghoulia ma na sobie suknię z serii DDG.
Fryzura jest ściągnięta z GNO z pododawanymi pasemkami.
Upiorka wygląda tu jak nie ona. Mimo,że jest ładna,nie przypomina mi tej mądrej,dobrej uczennicy.
Bardziej z niej zombie-modelka.

To by było na tyle gifów. Pojawiły się też dwa ,,transparenty'',zachęcające do obejrzenia balu:
 
 
Nie wiem,czy wymaga to większego komentarza. Muszę przyznać,że podoba mi się bardziej obrazek na dole. Górny ,,banner'' jest nieco chaotyczny. Głównie chodzi mi o ułożenie upiorek, ich wzrost.

Myślę,że bal będzie nawiązywał do serii ZS. Kiedy słyszymy ,,bal'', widzimy w większości dziewczyny w pięknych strojach, jak np. na maturalny bal, lub tradycyjny - tańczące księżniczki, ubrane w wielkie suknie.
Coś czuję,że MH zmieni mój punkt widzenia ;)

Podobają wam się gify z ,,prom'u''? Co sądzicie o ,,bannerach''? 


1 komentarz:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)