niedziela, 4 maja 2014

Tajemnicze zdjęcie.

Witajcie, tu Magicrose!
Na początek chciałabym Was przeprosić, ponieważ nie mogłam pisać przez pewien czas. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)
Przejdźmy może do nowinki. A więc, Monster High opublikowało na Facebooku takie zdjęcie:

Możliwe, że jest to zapowiedź nowego odcinka, prawdopodobnie Zombie Shake. 
Widzimy tutaj Clawdeen, która ubrana jest w bardzo ciekawy i ładny strój.  Za nią, na drugim planie możemy zobaczyć dwie tajemnicze, tańczące postacie. Upiorka po lewej stronie wygląda na jednorożca. Wydaje mi się, że będzie nową postacią w Monster High. Ciekawe, czy odegra jakąś większą rolę w odcinku?
Cień po lewej stronie przypomina mi Jane Boolittle, jednak może to być inna upiorka.
Tło sceny jest fioletowe, wygląda na dyskotekę.

Całość bardzo mi się podoba. Teraz pozostało nam tylko czekać na odcinek ;)

EDIT:
Okazało się, że postać stojąca z prawej strony to Ghoulia z serii DOTD.

~~Magicrose~~


12 komentarzy:

  1. Clawdeen jest w stroju z GNO a upiorka po prawej stronie to Ghoulia z dawn of the dance;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może będzie to z freaky fusion? Tam jest napisane FREAKY-FUN jak FREAKY FUSION.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kellee Riley opublikowała kiedyś taką swoją OC (mówiła, że to OC) która była właśnie jednorożcem... może jednak wykorzystali ten concept? Pamiętam, że miała dokładnie taki ogon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151223700466338&set=pb.28328431337.-2207520000.1399292117.&type=3&theater

      Usuń
  4. Ciekawe o co chodzi. Zaciekawiła mnie dziewczyna jednorożec...

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki, że nie na temat ale monsterhigh.com jest bio Avey, Bonity, Neightana i Sireny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameryke odktyłaś. Tamte bio są już od dawna na stronie, a poza tym dziewczyny już o tym napisały ._.

      Usuń
    2. Napisały, że były przez jakiś czas. wiem, bo weszlam na monsterhigh.com i ich tam nie było.

      Usuń
  6. Deenie jest z GNO :P A co do jednorożca, może Vicc ma rację:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Clawdeen jest z serii Ghouls Night Out c;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)